al museo ghe iera una parte dedicada ala storia del Austria, quela attual dopo el 1918, molti tabelloni più ch eoper d'arte, ma questo iera propio bel e so che sicuro ghe piaserà a qualchedun:
xe un panel ricamado che i ga trovado nel 2017 coi lavori de restauro al parlamento, segnava el posto del Imperator: che però in parlameto se ga fatp veder solo che due volte, i scrivi: una se go ben capoido co i xe rivai al tetto dela costruzion e una per visitar el edificio completado. per el resto, nol se moveva lu: iera i deputati che doveva andar a la Hofburg
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto ha scritto: dom 26 mag 2019, 19:04
Leggio : "..17 gennaio 1917 ...una pace che garantisca l'esistenza della Monarchia e le sicure basi del suo tranquillo sviluppo.". Cossa dir?
che el comercio, se non quel de armi, funziona meio cola pase che cola guera. Xe rivolto al Imperator e al Imperatrice, quindi Carlo e Zita, e i sperava de vignir fora del ginepraio.
babatriestina ha scritto: sab 9 giu 2007, 7:37
e paressi che nela sezion maschile, che per ovvi motivi no go visitado, ghe sia una riproduzion dela frase
"Patent Oel Urinoir - ohne Wasserspülung geruchlos"
che volessi dir vespasiano brevettato a olio senza scarico di acqua e senza odore, ma che letto ga la stessa cadenza dei versi classici de Omero e de Virgilio e per quel iera noto col nome scherzoso de "esametro di Vienna"
per ovvi motivi no posso fotografarlo de persona, ma go trovado una foto:
Allegati
11995976_XL.jpg (81.59 KiB) Visto 2871 volte