Vielen Dank un herzliche Gruesse CIAO CIAO
nona picia
credo che i primi a far ste robe sia stadi i soliti giardini de Versailles. Ma per i ruderi a Miramar, mi go credudo sempre che i fussi finti, ma adesso a leger, me par che inveze sia veri! parlo dela capeleta nel parco. Go visto una nova guida de Miramar in libreria ed Electa che de solito i fa cataloghi seri, forsi là xe spiegado meo..perchè a Miramar- Grignan ghe iera veramente i frati, per cui gnente de strano de trovar una capeleta.AdlerTS ha scritto: Questa xe nel giardin de Schoenbrunn, xe finti ruderi antichi. Iera molto de moda aver sti "falsi"archeologici in giardin (xe anche a Miramar)
un po' de pubblicità per un amico:belvedere ha scritto:Comunque il sito che ti ha consigliato Adler è veramente fatto bene (a parte le vedute del Friedhof che mi fanno venire i brividi -anche se "belle"- ma questo per motivi miei)
Dispostissimo: dime cossa e dove (purchè sia qua a Trieste) e mi vado, anzi no, corro, ma cola fiaca se no me ciapa el fià e me vien l'afano, me trema le man e le foto vien mosse.babatriestina ha scritto: per el Liberty.... metè po che ghe se daghi de far anche Zoomy...