Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion
Ve meto una vecia foto de piazza libertà dei ani cinquanta , quindi ancora soto el tlt ,quando che ancora iera el diurno
Me par de ricordare che fora del diurno nei anni 60 ghè iera la fermata del venti.
Piereto mio, la tua foto me ga ricordà el 1952 e/o 1953. Quela volta lavoravo in una dita vizin dela stazion e fazevo più straordinari che ore normali. Gavevo libero come le serve: domenica dopopranzo, dale 2 ale 4. Libero par modo de dir, parchè ciolevo lezioni de inglese, francese e gnoco e dovevo far i compiti. Sicome che iero tropo giovine per gaver la segretaria, iero mi el mio segretario e fazevo corispodenza in quatro lingue. Anca talian. Durante la setimana gavevo la sielta: o lavorar o magnar (a casa, cusinava mama). Un'ora a pie andata e ritorno, col cafè. Ligio al dovere, me andavo a lavorar e pranzo iera quel ristorante comunale. Se me ricordo ben, un pranzo (primo e secondo) costava una zentona. Ma no iero solo, anca altri coleghi i andava a magnar là. No iera tanto schifoso e, sopratuto, sensa tesera.Piereto ha scritto: gio 28 dic 2023, 17:13 Ve meto una vecia foto de piazza libertà dei ani cinquanta , quindi ancora soto el tlt ,quando che ancora iera el diurno
vecio diurno.jpg
- babatriestina
- Senator
De un per de giorni gira i pupoli del " rendering" che farà bel el " waterfront" ( che po xe lontan de l'acqua) e ga fato un architetto " archistar" che per sto pupolo e progetto par che i lo paghi 2,7 milioni de euro!
i lo ciamerà " l'Occhio di Massimiliano" e in pratica xe come una rotonda con piere carsiche. Cussì te rivi a Trieste e te sa subito che ltre al mar ghe xe el Carso ( che se ghe andrà su con ovovia, perché el tram xe ancorta fermo ( de 7 anni... e no se parla)
Sarà " belissimo"?

( la vita che mi voio- xe ala Stazion su un scoio")

xe ze el pupolo, fato PRIMA che i conti i costi..

i lo ciamerà " l'Occhio di Massimiliano" e in pratica xe come una rotonda con piere carsiche. Cussì te rivi a Trieste e te sa subito che ltre al mar ghe xe el Carso ( che se ghe andrà su con ovovia, perché el tram xe ancorta fermo ( de 7 anni... e no se parla)
Sarà " belissimo"?

( la vita che mi voio- xe ala Stazion su un scoio")

xe ze el pupolo, fato PRIMA che i conti i costi..

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
- babatriestina
- Senator
vedo che se se pol anca sentar sul muretto, ma senza pozar la schena!!!
- sono piccolo ma crescero
- --
Speremo che sia meio del portacd de piazza Goldoni, del mascheron ala base del Viale e del monumento all'esodo che i ga fato verso le Noghere
Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
- babatriestina
- Senator
in nissun de sti casi i ga butado zo un teatro per far sta roba. ma in efetti el me ga fato pensar al monumento al esodo,che xe in efeti in una rotondasono piccolo ma crescero ha scritto: sab 20 gen 2024, 16:19 Speremo che sia meio del portacd de piazza Goldoni, del mascheron ala base del Viale e del monumento all'esodo che i ga fato verso le Noghere
Sinceramente perché far un monumento al carso ? El turista che vien col treno ga za un asagio dopo la stazion de monfalcon e po' el pasa per la costiera. La stessa roba chi che vien in auto. Cusi' però te rivi a veder le entrate del porto, ma i le salva, perché le xe rifinide co un ordine architettonico, ma se le gave' viste da la parte del porto xe una tettoia a volta senza fronzoli. I do milioni e setezento xe per meter a posto la piaza. Chissà se i se ostinerà ancora soportar la vista de tubulari ruzini e tavole de abete stinte che fa parapiova lungo tuto el lato del silos lungo la piazza. Piutosto una allegoria statuaria che ricordi la Trieste dei commerci e de le navi.
Cara Baba, xe bel che te se fazi pensieri. Go deciso de tornar a Trieste nei prosimi ani e de fondar una società anonima. Ogeto dela società: nolegio de schienai.babatriestina ha scritto: sab 20 gen 2024, 12:29 vedo che se se pol anca sentar sul muretto, ma senza pozar la schena!!!