in efeti stavolta no iero a Grinzing, che anca mia cugina disi che xe turistico, ma a sto Gumpoldskirchen, in un Heurigen che ghe gaveva sugerido sua cugina viennese .macondo ha scritto:Nisuna foto de GRINZING?
Un vin assai strano, legero e frizantin che pensavo fossi sidra de pomi (magar el iera).
El tutto un pocheto turistico; me imagino che adesso el saria ASSAI turistico
Posso meter un per de foto de do anni fa , in autunno, eco le vigne sora Grinzing

una frasca nela zona dove che xe la casa che andava in villeggiatura Beethoven

Mi e mia cugina no semo tipi de restar a far la cantada, comunque anche l'altra sera iera i mati cola fisarmonica che sonava.
Per el vin ,adesso xe vin normal, m ain autunno ala stagion dela vendemmia, xe el mosto quasi senza alcool, un mosto un poco fermentado e un quasi deventado vin.
ecote i nostri biceri do anni fa, a Grinzing, con sto mosto, no me ricordo qual che iera e gnanca el nome esatto intedesco.

Anche nel Burgenland xe pien de vin, e al castel Esterhazy se gavemo comprado un per de bottiglie de loro produzion.
Mi comunque no trovo tanta somiglianza cole osmizze, a parte la frasca, perchè el vin xe più scelta ( e no xe teran) e come magnar no xe i soliti ovetti, insaccai e formaggi ma tuta una scelta de piatti, l'unica roba curiosa xe che vin e magnar se ciol e se paga separatmente: el vin, vien la kellerina in costume a cior l'ordinazion e portar al tavolo , el pasto se va zo dove che xe un poco tipo self service, formaggi ( Liptauer!), carne fredde, stavolta iera stagion de sparisi e me go ciolto sparisi con patate al persemolo, oviamente no manca i dolci e el strucolo de pomi iera attraente, ma gavevo ancora la panza piena dele paste del paese dele cicogne