Le Ginestre
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- pastafasoi
- Vilegiante
- Nona Picia
- Cavalier del forum
- babatriestina
- Senator
le ginestre
Ga' fatto ben mia fia, quando che la ghe ga' dito all'adetto...sior mio in Australia xe tutto gratuito, parcheggio e entrata al bagno!
El iera chel fumava, e se vedi che la doveva spettar chel finissi la sigaretta per far un tocio!....
che sc'hifo!
Maria aka refolo
El iera chel fumava, e se vedi che la doveva spettar chel finissi la sigaretta per far un tocio!....
che sc'hifo!
Maria aka refolo
Re: Le Ginestre
Sicome che son de poco, circa un mese, nel forum stago vardando cosa che xe sta scrito finora. Son capità a Le Ginestre. Go ciamado mia molie e ghe go fato veder le Ginestre de adeso (quatro ani fa). La ga dito subito che la volesi ‘ndar de novo a Trieste e veder le Ginestre. Quando, a l’inizio dei ani 60, vignivo a Trieste a trovar i mii, andavo con mia moglie gnoca [tedeschina] a far el bagno a Le Ginestre. Quela volta iera ancora poca gente, perché bisognava ‘ver la machina. L’autobus vigniva solo ogni tanto. De magnar iera solo qualche sanduich. Dope el bagno andaimo a Prosecco in una famosa e vecia gostila a magnar parsuto e peveroni verdi. I aveva anche strucolo de pomi e vin bianco. Iera ‘ssai pulito, l’acqua, tuto. Nel ’62 xe vignù anca el mio amico Ucio american co’ la moglie. No nati, ma cresudi a Trieste. Co’ el xe partì, el me ga dito che el ga ciolto una botiglia con l’aqua de mar dele Ginestre per portar a casa in America. No xe solo per i cinquanta ani che go de più sula goba, xe anca perché gavemo ancora un bel ricordo: Le Ginestre. (Sospiron)