Ben, ecove qua el Louvre: xe la mia passion, ghe vado ogni volta do o tre volte,e me entusiasmo sempre: xe impossibile vederlo in una volta, anche se in teoria se podesso percorrerlo tuto, ma.. senza fermarse!!
La prima volta che ghe son andada son entrada ale 9 de matina e son vegnuda fora a le 4 de dopopranzo e gavevo visto quasi tuto, ma el iera più picio de adesso!!
per entrar, ghe xe la piramide nela corte

ma no convien entrar de là, convien del métro che xe un ingresso diretto: xe tuta una zona sotterranea con negozi , che convergi in un secondo atrio, dove che ghe xe la piramide inversa
In ste zone i ga trovado i resti del primo Louvre medieval e de un vecio muro, eco qua un toco:

po se va verso el ingresso del museo, controllo ai raggi dele borse e grande atrio, per cior i biglietti se fa come mi che me fazzo una carta bona per tuti i musei per un per de giorni, che se salta tute le file de giaponesi, o se fa la fila al sportel o se se fa i biglietti ai sportei automatici, soprattutto ocn carta de credito. Ghe xe dei banconi de informazioni che distribuissi piantine del museo in tute le lingue, le xe molto comode, perchè anche mi che pur ghe vado spesso ogni tanto me domando Come vado fora? dove arivo prima? dove le le toilettes?
El museo xe diviso geograficamente nele tre ali: Sully ( el quadrilatero centrale) Richelieu( l'ala sinistra) e Denon ( L'ala destra) e del punto delle collezioni in dipartimenti:
arti mediorientali, arti egizie, arti greco romane, pittura, scultura francese, altra scultura, oggetti d'arte e po una picia sezion de arti islamiche, una de arti grafiche e una picia de opere de culture afroamericane che xe per ora in prestito.
Ve mostrerò un poco ala volta, sezion per sezion( anche sul sito de Sandro go postado nela sezion Parigi, do volte, ma no meto le stesse foto): queste comunque no xe solo de stavolta, ma anche dei anni scorsi: le foto xe un poco con grana grossa, perchè xe foto de interni. xe permesso fotografar in general, el flash xe sconsigliado ( ma no vietado), e de sto anno i ga vietado de fotografar certe zone, ma mi go pien de foto dei anni scorsi. Oviamente xe proibido de fotografar la Gioconda, ma mi de quel quadro ghe ne son stufa, la prima volta che lo go visto go dito
Ma la xe verdolina e con tuto quel che xe, per no parlar del codice da Vinci, no la posso più soportar!!! la xe per ogni canton, per ogni catalogo del Louvre, per ogni pian ghe xe el cartelin per andar ala Gioconda!!!