Contraerea

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
barcola
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 11
Iscritto il: gio 14 set 2006, 0:31

Re: barriera vecia

Messaggio da barcola »

refolo ha scritto:insomma, tornemo de novo sulle discussioni eterne stade fatte su Trieste-Mia?.
cossa me servi se continue' a parlar de dentifrici, mentre che mi ve go' dito che iera scritto el Borsellino, negozio de capei per i omini? l'antiaerea dei tedeschi ecc. ( 1938).

Refolo
Tutte belle foto anche vecchie e tanta storia di Trieste, non capisco cosa vuole significare " l'antiaerea dei tedeschi ecc. (1938)." La signora Refolo dice che nel 1938 Trieste era tedesca? Esploro il forum e sempre più mi piace non capisco in tante parti quello che dice la signora Refolo e percchè
scrive Maria aka Refolo, capisco Triestino ma "aka" significa cosa in triestinpo?
Barcola


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: barriera vecia

Messaggio da ffdt »

barcola ha scritto:[...]percchè scrive Maria aka Refolo, capisco Triestino ma "aka" significa cosa in triestinpo?[...]
La signora Refolo, come molti altri frequentatori dei questo forum, e` una triestina che vive da molto tempo in Australia ed a volte le viene spontaneo inserire alcuni termini inglesi nei suoi scritti.

Il termine aka, che formalmente andrebbe scritto a.k.a., e` un acronimo per "also known as" ovvero, in lingua italiana, "conosciuto altresi` come".

In triestin credo che se podesi tradurlo in "come dir" :-)

Ben arrivato barcola ;-D ... alla fine ce l'abbiamo fatta ;-)


Ciao


Franco


barcola
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 11
Iscritto il: gio 14 set 2006, 0:31

Re: barriera vecia

Messaggio da barcola »

ffdt ha scritto: "also known as"

Ben arrivato barcola ;-D ... alla fine ce l'abbiamo fatta ;-)


Ciao


Franco
Alias, sopranome, nick name.
Grazizie
Barcola


barcola
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 11
Iscritto il: gio 14 set 2006, 0:31

Messaggio da barcola »

Ma la signora Refolo perchè dice contraaerea tedesca nel 1938? è sicura?
Barcola


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

sarà stado un per de anni dopo...


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

L'italia entra nella seconda guerra el 10 giugno 1940, ma d'altronde
refolo ha scritto:Se ti te pensi che la settimana egnigmistica xe una farsa? te se sbagli! ghe xe gente nominada, dottori, scrittori per ben, editori, e illiterati che ti forsi non te li conossi.
ognidun ga le sue fonti :wink:


Avatar utente
will
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 16
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 22:20
Località: fort lauderdale fla

Messaggio da will »

la signora disi che li ga visti quindi sarà vero (?) forsi iera soldai come mi in avanscoperta ..... la doveva avisar i gendarmi !!!


refolo

barcola

Messaggio da refolo »

iero entrada con Barcola! dopo con Refolo dopo? Dio sa' cossa! gave' sempre contradido quel che go' scritto.
Son stada zitta per un per de giorni, perche' stago scovando fora, tutto quel che gave' scritto in Trieste-Mia. Nessun ga' interferir sui ALPINI!
Grazie a Sergio chel ve ga' fatto star zitti!

L'unica roba, che go' sempre rimarca' xe stado sul sistema che Sergio de Trieste-Mia gaveva messo per puntin le famose discussioni, riguardando
sia che l'Italia-o l'Austria. Le statistiche mortuarie, chi che nassi e mori per malattie non conossude.

Lui iera un amator dei cavai, un iera per el sistema Austriaco,l'Altro iera per l'ossevanza pubblica, un'altra per le osservazioni riguardando i Furlani-Bisiacchi- xe tutto un bull-dust! dita nella lingua FRANCA!.

Mi' go' sempre messo in lista le miserie, prima delle abbondanze!
co' go' lassa' Trieste ghe iera ancora el Manicomio pien de gioventu' malada, el reparto Urologico, pien de malattie veneerie, l'Istituto dei overi pien de fioi chei dormiva per terra.

Queste xe robe che ne l'Austria-Hungheria ga' messo a posto, solo i fazeva robe per le convenienze popolari. Xe stado criticado tuto e tuti, voi vive' de monumenti storici, senza sovenzionar el bisogno pubblico.

Go' letto i ultimi opuscoli, sia in materia culinaria, che storica. Xe un gruppo de Australiani in Ungheria chei sta avanzando coi prodotti viinicoli Australiani! ma a voi non ve interessa, se solo pronti de interferir su quel che xe stado 150 anni fa'. Se vive' de chimere, reste' dove che se'!

metteve in lista, che se non ghe fussi stado sta PC, ieri i dimenticadi! cossa me sa' dir a mi' che devo mettere do' parole mie, riguardanti la storia su un forum dove, che un me disi? (BETTA) se voio sognar me leggio Claudio Magris????? mamma mia el xe 14 anni piu' giovane de mi'

nol sa' una pipa de quel che xe sucesso nel 1953, el iera 14 enne, el scrivi
el io amico Addobbati? SI!!!!!!!!! e mi iero fora del LLoyd sporca de sangue del nostro amico! Voi non dove' saltar un paragrafo senza saver un zilch.

quei che me sta' ancora criticando noi sa' niente, e quei che forsi xe piu' veci de mi' i vivi de dementia!
non me interessa, sentir ne de parade, Servolane (ne go'viste tante durante l'OCCUPAZION DEI titini)

Una roba xe esser patocchi e una esser missiai! e una sentir Italiana, perche' dopotutto anche i Istriani che xe per el mondo i se senti piu' Italiani che come li descrive' voi!

Maria aka refolo ( in barba a quel che non capissi l'antifona).


refolo

contraerea

Messaggio da refolo »

chi xe che me disi che go'scritto della contraerea nel 1938' [nota: go cavado una parola per gnente gentile che no iuta el discorso ... modereve putei. ffdt]

Nel 38 iera l'Occupazion nazista in Polonia, niente de far con Trieste, co xe vegnudi i Tedeschi gavevimo la contraerea sotto BORSALINO!

Chi te son che te dubiti? te ieri forsi la'? te me ga' visto? te me ga' neta' el deretano? dopo che me la go' fatta adosso"? O salva' mio papa' dalla Risiera?

se gave' de rider o criticar tutto quel che non save' ste zitti! e legge' storie basade su una Trieste Italiana, che ga' sofferto le pene dell'inferno sotto
i Titini!.

Maria aka Refolo!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: barcola

Messaggio da babatriestina »

refolo ha scritto: riguardanti la storia su un forum dove, che un me disi? (BETTA) se voio sognar me leggio Claudio Magris????? mamma mia el xe 14 anni piu' giovane de mi'

nol sa' una pipa de quel che xe sucesso nel 1953, el iera 14 enne, el scrivi
el io amico Addobbati? SI!!!!!!!!! e mi iero fora del LLoyd sporca de sangue del nostro amico! Voi non dove' saltar un paragrafo senza saver un zilch.
Ben, se te sprezzi Claudio Magris solo perchè el xe più giovine de ti, la sola giustificazion che te posso dar xe che in Australia te son alquanto lontana de l'Italia e te ignori che el xe un dei più importanti e seri scrittori italiani de adesso. El scrivi abitualmente sul Corriere dela sera e el sta a Milan. E te consiglio de leger tuti i sui libri.
E , za che se parla de italian, te me fa el favor de spiegarme a mi che italiana son, conosso un poco de tedesco, francese e inglese, ma cossa xe un zilch no go mai capido: che lingua xe e cossa vol dir?


barcola
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 11
Iscritto il: gio 14 set 2006, 0:31

Messaggio da barcola »

Io o scritto, io sono quel stupidin, le tue parole sono:

insomma, tornemo de novo sulle discussioni eterne stade fatte su Trieste-Mia?.
cossa me servi se continue' a parlar de dentifrici, mentre che mi ve go' dito che iera scritto el Borsellino, negozio de capei per i omini? l'antiaerea dei tedeschi ecc. ( 1938).


Tutto il tuo scrivere non si capisce niente, perchè subito si rabbia?. Nel 1938 a Trieste non erano i tedeschi.Questo io so.
Ciao signoira Refolo


snif

Re: contraerea

Messaggio da snif »

refolo ha scritto: se gave' de rider o criticar tutto quel che non save' ste zitti!

Maria aka Refolo!
[nota: go cavado una fraxe per gnente gentile che no iuta el discorso ... modereve putei. ffdt]


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: contraerea

Messaggio da babatriestina »

snif ha scritto:
refolo ha scritto: se gave' de rider o criticar tutto quel che non save' ste zitti!

Maria aka Refolo!
tasi ti, crodiga vecia
Scrivo come moderator:
Eco snif, questo modo de esprimerse no lo volemo assolutamente leger nel forum, se pol discuter civilmente, ma no limitarse a insulti. Che po ai insulti ghe va chi che no ga argomenti. Quindi, per favor, cambia tono, che xe za abastanza discussion e el tuo intervento xe inutile e provocatorio. El precedente, lo gavevimo za censurado.


snif

Messaggio da snif »

scrivo come disperà:
[...]No xe una censurada che me preocupa[...]


[nota: go cavado un per de fraxi per gnente gentili che no iuta el discorso ... modereve putei. ffdt]


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

snif ha scritto:scrivo come disperà:
...perchè "el delirar" dela logorroica ti te li ciami "argomenti"?
............un concentrato de monade.............
No xe una censurada che me preocupa, ma i mali de panza che ga sta dona.
sempre de moderator:
i mali de panza se la li ga xe afari sui, ti pensa a controlarte a ti , per favor, te ricordo che el regolamento disi
Xe tignudi come INACETABILI i mesagi che gabi dentro:
-insulti e ofese sia verso de singole persone, utenti o no che i sia,
espresioni e afermazioni scrite aposta per far vignir fora "flame" (pupoli) tra i utenti

e "logorroica" e "concentrato de monade" a mio parer de moderator rientra in sto caso.
La te ga insultado a ti? finora no, ma te insisti cussì la lo farà e a questo punto sarà due de manerar e no un solo. :evil:


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: contraerea

Messaggio da Bilbo »

snif ha scritto: tasi ti, crodiga vecia
No coment. semplicemente inacetabile sto comportamento....


Bye '73 de Roby.-

Torna a “El salotin”