Buona (?) notizia!!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Buona (?) notizia!!

Messaggio da Larry »

:-D spiacente dovrei informarvi tutti ma son diventa di novo bis-nonno. Alle ore 0547 del Venerdi scorso la partner del filgio della mia figlia Roberta che si ciama Marco e lei che si ciama Janet, han portati alla luce una bellissima bimba a 4 kg. Si ciama Sky Ann ora. Madre e figlia stanno bene. Ma mi? Son bis-nonno per la quinta volta!!!!!!!!!!!!!!PO!!!!! Che vita!!
Larry (appena imparo come impostare u na fotografia metto una qui.
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :36_3_16: 8) 8)


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
dcobau
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 92
Iscritto il: mar 3 gen 2006, 3:34

Messaggio da dcobau »

congrats, Larry, have one for me mate.

Dave


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

congratulazioni al bisnonno!!! :-D


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Larry, te son un omo fortunado ! Complimenti !


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Complimenti, Larry bisnonno! Un bel traguardo e una bela sodisfazion! :clapping_213: :clapping_213: :-OkelPic5060:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
giuli
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 198
Iscritto il: ven 13 gen 2006, 13:48
Località: Trieste

Messaggio da giuli »

Congratulazioni! :wink:


http://triestenelcuore.splinder.com
refolo

buona(?)notizia

Messaggio da refolo »

La mia fara' 8 anni al 28 de Dicembre........siccome qua' i prepara la Pasqua al principio dell'anno e mia fia me ga' compra' i ovi pitturadi a Vienna?.........povera creatura la xe persa!...non la capissi l'antifona.

Bis-Nonna non sta bazilar (parole sue) sto anno preparero' mi' la tavola, ti te stara' fora!......spetto come la mana che vegni Venerdi'.

Maria aka Refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ecco le foto de Larry e dela picia Sky Ann- le metto mi, su sua richiesta, che Larry ga qualche problema a postar col novo Vista
Immagine
Immagine


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Lovely :P


refolo

buona(?) notizia!!

Messaggio da refolo »

Congratulazioni dear LARRY!....the gentle Lamb.

Ma sta parola che ripete'? ""LA PARTNER" me da' tanto de sintetico!
perche' non la' smette e ciame' la mamma ..........donna che ga' partori'?
e non la partner?

cossa vol dir? anche se noi xe sposai? che differenza fa'? dopotutto tutto el mondo ga' domanda' sta roba. Niente carte, niente Ciese, tutto classificado a parole! a promesse fin che dura.....

Maria aka Refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: buona(?) notizia!!

Messaggio da babatriestina »

refolo ha scritto:Ma sta parola che ripete'? ""LA PARTNER" me da' tanto de sintetico!
adesso in italian xe sempre el compagno, la compagna, che no ga più significato comunista. Per mi, afari privati de famiglia. Una volta se iera partner in ditta e adesso se xe anche partner in famiglia :-D .Le americane abbrevia anche DH ( Dear Husband) che a volte me par che ga un poco de remenada..


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: Buona (?) notizia!!

Messaggio da ffdt »

Larry ha scritto:[...]son diventa di novo bis-nonno[...]
Complimenti ai genitori e un augurio de tanta fortuna pe la picia :-) e felicitazioni anca per ti, che ga de eser una bela roba eser do volte "bisnonno" :-)

E za che semo auguri de bona pasqua per tuti .-)

Ciau :-)

Franco


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Bellissima la bisnipotina e bel anche el bisnono! :36_3_16: :36_3_11:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:36_3_16: Grazie a tutti per le congratulazioni ma a me non merita. Non ho avuto niente da fare che star a parte e aspettar che nasceva. Passero le vostre congratulazioni alla madre e padre.
E si, gavei razon tutti. Neanche mi non mi piace quella parola di 'PARTNER'. Mi tacca nela gola ogni volta che debbo pronunciarla. Ma cosghe ti vol? Non ci son sposati. Vivono assieme (come noi qui in GB dicevamo nel passato 'They are living in sin!!) com'e`, vivono nel peccato in italian? Ma qui, con quanto costa un matrimonio - minimo che ti toca spender saria £st 7000.oo - e cioe circa 9000 passai in €? che si ga tutto quel schei in scazzela?. Specialmente quando ti devi pagar anche la mutua sulla casa. Pero in GB non e ncessario spendere tutto quel schei per un matrimonio. Si pol sposare nel 'Register Office' (L'Anagrafi) che e del tutto legale come sposarsi in cesa e quel costa abastanza poco. Ma, anche la, fra un anno o un anno e mezzo za cominciano parlare dal divorzio!!!!!.
Oh si, ffdt. Magari fosse solo la seconda bisnipotina. E za la quinta!!! se non la sesta, (perche la fia del mio cogna che sta su a Tarvisio ha messo alla luce nel agosto l'anno scorso una fia) e in settembre sto anno, arriveranno due altre/i.. Un qua in GB e un in Italia a Pignano di Ragogna. E se ti conti questi fioi dei miei cognati, c'e anche una a Trieste cussi son za arrivato a 7. Addio bel, non conto piu!!!!! Ognidun che arriva mi fa diventar sempre piu vecio. E go solo 82 ancora. Po, go un bisnipote maschile che ga za 18 anni. Neanche non posso piu pensar delle conseguenze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Larry. (Grazie Beta per l'aiuto nel postar le fotografie)
BUONA PASQUA A TUTTI DEL FORUM. 8) 8)


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Larry ha scritto:[...]Non ho avuto niente da fare che star a parte e aspettar che nasceva.[...]
no ocori che te ne conti gnente Larry ... no volemo saver che parte che te ga avesto ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D
Larry ha scritto:[...]Ognidun che arriva mi fa diventar sempre piu vecio. E go solo 82 ancora.[...]
varda che te diventi vecio anche senza de lori ;-) comuncue a 82 ani no me par che te gabi de preocuparte de eser vecio :-) ... te pol balar ben come minimo ancora altri 10 ... dopo forsi te gavera` de star un poco atento a le gambe :-) ... pensa ti .. la muleta apena nata la gavera` 10 ani e ti ancora te saltera` come un grilo :-)


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

per Larry

Messaggio da nanaia »

Auguri carissimo bisnonno! La nipotina xe bellissima! Te vedi che la Pasqua a ti te porta sempre robe belle! Certo, i anni ne ruba un poche de robe belle (de solite le più care :'-( ), ma zerchemo de esser grati per quel che gavemo godù! :36_3_16:
Buona Pasqua a ti e tutta la tua...tribù
Nanaia


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4757
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buona (?) notizia!!

Messaggio da Ciancele »

Son contento che tra i amici del forum ghe sia noni e bisnoni con una zaia de nipoti e pronipoti. Anca mi go dà el mio modesto contributo. Un mio amico ga adiritura za sei nipoti. Quanti pronipoti el gavarà? Mi go paura che gavemo ciapà tropo sul serio el deto dela Bibia Siate fecondi, diventate numerosi.
Solo per inciso digo che la compagna (o el compagno) in Germania i vien diti: die Lebensgefährtin o der Lebensgefährte, cioè el compagno dela vita, quel che fa el viagio insieme. Sicome che anca ‘sto sistema no dura in eterno, i dizi per scherzo: Lebensabschnittsgefährtin. Compagna del periodo dela vita, insoma: protempore.


Torna a “El salotin”