Sondaggetto de stagion
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- babatriestina
- Senator
Sondaggetto de stagion
Za che semo, ve ricordè quando che gavè fato el bagno più primaverile ? mi me par de esserme iazzada un anno un 6 aprile, no so come, col aqua sui 14-15 gradi, de solito comincio fra el 25 aprile e el 1 maggio.. po xe le sariandole che sta al sol e se l'aqua no ga oltre 20 gradi no meti gnanca un pie dentro..
per i non residenti a Trieste, podessi meter la temperatura minima de l'acqua per voi..
per i non residenti a Trieste, podessi meter la temperatura minima de l'acqua per voi..
Go votado giugno o dopo, tanto per esser in consonanza con l'abitudine che gavevo.
De ste parti nele spiage più vizine che se pol aver, praticamente sul tropico de capricorno, te rivi andar in mar quasi tuto l'anno volendo. Comunque el período adatto a seconda dela temperatura ambiente e del'acqua xe da setembre a magio.
De ste parti nele spiage più vizine che se pol aver, praticamente sul tropico de capricorno, te rivi andar in mar quasi tuto l'anno volendo. Comunque el período adatto a seconda dela temperatura ambiente e del'acqua xe da setembre a magio.
Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.
Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
- Tirabaralla
- Citadin
Mi me piasi de mati quando, i primi bagni che fazo in primavera, fine aprile o i primi de magio, l'acqua xe ancora tanto freda che son l'unica o quasi a entrarghe. La sensazion quasi de dolor ai pìe, el momento che cava el fià quando se imergi la schiena, la felicità dele prime braciade, el sentirse tonificadi quando se torna al sol sula sdraio.... meraviglia! E sopratuto ancora no xe tuta la mularia perchè le scole xe ancora verte, quindi una pase sureale.
Aahhh!!! Goduria!!!
A ogni modo anche ieri in Istria no me la son passada mal
- anzi! - anche se l'acqua iera calda quasi come brodo...!
Aahhh!!! Goduria!!!
A ogni modo anche ieri in Istria no me la son passada mal
- anzi! - anche se l'acqua iera calda quasi come brodo...!
Scusa, dove te sta? Me trasferisso là!!!!Golfoblu ha scritto:De ste parti nele spiage più vizine che se pol aver, praticamente sul tropico de capricorno, te rivi andar in mar quasi tuto l'anno volendo. Comunque el período adatto a seconda dela temperatura ambiente e del'acqua xe da setembre a magio. [/color]

- Nona Picia
- Cavalier del forum
Ops... condoglianze....angiolina ha scritto: Milano, Lugara

Scherzo!

Mia sorela per un tre anni la xe andada a star col moroso in zona Vicenza e la mancanza del mar la pativa sempre teribilmente. La stava ben là, beninteso, ma la zercava de vignir qua al bagno qualche giorno durante l'estate ogni volta che la podeva.
L'anno scorso i se ga lassado e la xe tornada felicemente a star qua!
Mi credo che personalmente non poderia viver lontan del mar...