No podendome inzenociar nel fango per andarghe vizin go dovudo ingrandirle e el risultato lassa un poco a desiderar. O cussì o gnente, ma almeno se la vedi.

ciao
zoom culex
Qualchedun ga dito che la stava dormindo....ma no le sera i oci co le dormi?ffdt ha scritto:xe bon anca che no la xe filada via ...
Le sta andando al stagno.Ludisia ha scritto:Ma me domando.....perche le va in strada quando le ga el stagno?Cosa le bagola in giro?
si ma le va dala parte sbajada!! O le torna indrio?Zigolo ha scritto: Le sta andando al stagno.
Noi sì, sei tu che non hai la Hyla arborea dalle tue parti...nonna ivana ha scritto:Avete anche le raganelle dalle vostre parti?
La Hyla Arborea...
Baba, invece puoi togliere il mio post, sono sempre piuttosto sbadata, e mi intrufolo dove non importa!babatriestina ha scritto:alora zontemo e altre rane al titolo?
ho modificato in Rane, la posso lasciare? ci sta bene anche un commento sulle raganellenonna ivana ha scritto:Baba, invece puoi togliere il mio post, sono sempre piuttosto sbadata, e mi intrufolo dove non importa!babatriestina ha scritto:alora zontemo e altre rane al titolo?