Servola
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- babatriestina
- Senator
Servola
Si Macondo ,nel 2002 la iera ancora identica come nela tua foto.
Ciao Coce.
Domanda, te son anda' a scola a la Demarchi? mi no, ma son andado a la Damiano Chiesa in via dei Giardini ,in Ferriera.
Ciao Coce.
Domanda, te son anda' a scola a la Demarchi? mi no, ma son andado a la Damiano Chiesa in via dei Giardini ,in Ferriera.

La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Re: Servola
Quasi identica, credo. El cine no esisti piú e forsi el tabachin el sará diferente...E credo che i gabi piturado tute le case!!Coce ha scritto:Si Macondo ,nel 2002 la iera ancora identica come nela tua foto.
Ciao Coce.
Mi go fato a la Demarchi la I, la II e la III. La IV e la V a la Damiano Chiesa in via Giardini. Andavo a zogar balon nel campo vizin a la feriera

ciao
Scole
Macondo, Mi go fato La I , II e III a la Ruggero Timeus, a San Giacomo, ma go fato la IV, in feriera, la V a Valmaura, e i avviamenti in feriera de novo. Cussi' i organizava le robe durante la guera. Ma come che i disi
"IT IS A SMALL WORLD" Mi in Australia , Ti a Londra.
Ciao Coce
"IT IS A SMALL WORLD" Mi in Australia , Ti a Londra.
Ciao Coce

La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
- AdlerTS
- Cavalier del forum
Do note storiche: quela che ogi ciamemo Ferriera, nassi nel 1896/97 per iniziativa dela Krainische Industrie Gesellschaft de Lubiana, per el rifornimento de ghisa e leghe de fero dei altri impianti gestidi dala stessa società in altre zone dell'Impero. Nel 1913 vien costruido el terzo altoforno e l'acciaieria con due forni Martin, novità de fine 800, che usava come combustibile el gas de gasogeno.
A Servola (o quela volta piutosto Škedenj) comincia a nasser anche altre fabriche, con el vantagio dela creazion de posti de lavor, ma con el problema dell'ordine publico.
Nel 1900 risultava residenti a Servola più de 6000 persone, delle quali quasi metà provenienti da altri comuni dell'Impero e più de 600 "regnicoli" italiani.
Vien adiritura istituido un posto de guardia a causa dei tanti forestieri che lavorava a Servola e che, anche insieme coi muloni de qua, andava in giro de note per le osterie a bever e far casoto.
A Servola (o quela volta piutosto Škedenj) comincia a nasser anche altre fabriche, con el vantagio dela creazion de posti de lavor, ma con el problema dell'ordine publico.
Nel 1900 risultava residenti a Servola più de 6000 persone, delle quali quasi metà provenienti da altri comuni dell'Impero e più de 600 "regnicoli" italiani.
Vien adiritura istituido un posto de guardia a causa dei tanti forestieri che lavorava a Servola e che, anche insieme coi muloni de qua, andava in giro de note per le osterie a bever e far casoto.
- babatriestina
- Senator
- babatriestina
- Senator
- sum culex
- No montar in scagno
Servola
Go girà per Servola in longo e in largo per diverse ore, ma nonostante l'mpegno messo no go visto tuto e dopo el lavorio per sceglier, coreger un poco le luci, ordinar le sequenze, ecc. xè stà ancora più 'bigoloso'.
Comenti: più de indicar el nome dela via (e no garantisso che el sia sempre giusto) e qualche singolo parer o indicazion no saveria cossa meter. Sta volta, forsi, Macondo pol coreger i erori che poderia gaver fato e zontar qualcossa a completamento.
No xè foto artistiche o apariscenti, ma solo ilustrative e documentarie. Per chi che no conossi el posto, come che no lo conossevo mi, pol esser anche interessante.
Divertive o anoieve, dipendi con che spirito che sfoglierè sti pupoli e se riverè fin in fondo, magari in dò o tr volte.
Via Soncini: l'inizio

Un pergolo fiorido

Comenti: più de indicar el nome dela via (e no garantisso che el sia sempre giusto) e qualche singolo parer o indicazion no saveria cossa meter. Sta volta, forsi, Macondo pol coreger i erori che poderia gaver fato e zontar qualcossa a completamento.
No xè foto artistiche o apariscenti, ma solo ilustrative e documentarie. Per chi che no conossi el posto, come che no lo conossevo mi, pol esser anche interessante.
Divertive o anoieve, dipendi con che spirito che sfoglierè sti pupoli e se riverè fin in fondo, magari in dò o tr volte.
Via Soncini: l'inizio

Un pergolo fiorido

- sum culex
- No montar in scagno

Questa ga bisogno de restauro
img]http://img405.imageshack.us/img405/3764/a08og5.jpg[/img]
La fine de via dei Soncini

- sum culex
- No montar in scagno
Tornemo un momento indrio su nostri passi: un circolo

Voltandose vedemo la salita che prima gavemo visto in discesa
img]http://img405.imageshack.us/img405/581/a12fq0.jpg[/img]