macondo ha scritto:
Me apasiona veder un bel esempio del Nodo di Salomone, che mi considero una spece de icona ancestrale.
Relazionado stretamente con la svastica e con il Pentagramma (stella a cinque punte), xe un simbolo mistico che doveria riferirse all'eterno movimento e alla interazione spazio-temporale.
per el Nodo de Salomone ( a Salomone, per v ia dela Bibbia e dela costruzion del tempio de Gerusalemme i ghe ga atribuito tanto), el xe molto ripetudo nela Basilica, se voludamente o no no so, ma nol xe el solo nodo presente: eco un altro toco de pavimento, col nodo ripetudo più volte, ma te vederà anche altri, una scacchiera (?),uno più invirigolado.

In genera sto pavimento ga significati simbolici, de solito i cita un combattimento del gallo e dela tartaruga, che no go fotografado, che simboleggia la lotta del ben contro el mal,
eco un altro gropo, questo par una matassina, e el xe nela zona più antica, soto del mosaico

Per la svastika, prima che i nazisti la reclamizzi e la diffondi qua, mi savevo che la gaveva un significato nela cultura indiana, la parola xe sanscrita, e che variava se la gaveva le alette in senso orario o antiorario ( la portava bon o mal)
Per la stella a cinque punte, grazie al fatto che i Greghi ga scoperto che el lato del decagono xe la sezion aurea del raggio del cerchio circoscritto, la xe deventada un simbolo matematico e de scoperta, anche perchè la leggenda conta che co i Pitagorici ga scoperto le incommensurabilità i lo ga tegnudo come un segreto, e po nel Rinascimento un ga scritto un trattato su sta sezion aurea che xe deventado un classico de un certo esoterismo "
mi so robe che ti no te sa"
Ma inveze me ga colpido moltissimo, sempre nela sezion più antica, questa decorazion:
perchè
no gavevo mai visto finora una stella a sei punte in un mosaico, roman o paleocristian.
Altre imagini del pavimento xe bestie, che pol aver anche significati simbolici:
el cervo "come un cervo alla fonte.." me par che xe un Salmo, anche qua xe nastri a separar le imagini

za i mosaici romani usava bestie nele decorazioni, qua i ghe ga anche atribuido significati.