de meter qualcheduna qua, ma no saveria dir niente per compagnarle,
Un panorama

El paese

lo go a casa, anche se el iera de mio papà e no lo go ancora letto: Zuech iera mio vicin de casa, adorava la musica de Wagner ( so, perchè se la sentiva fin de noi) e anche le sardelle, che col fazeva sardelle anche el odor arivava fin casa mia. El ga scritto anche un altro libro, tamburi di guerra a Trieste, che go ricordado a proposito dela prima guerra. Lu la ga vista.turlix ha scritto:Trovà el titoło:
1 l. Zuech Sisinio, Suva: un'isola un mondo (romanzo), 1994, pag.430
Fabio
Mi è stato consigliato di interpellare anche la redazione di Comunità Chersina ( http://www.comunitachersina.com ). Sono molto disponibili e danno sempre spazio a tutto ciò che possa preservare storia, usi e costumi dell'isola.AdlerTS ha scritto:conosco diversi Chersini, quindi vedrò cosa posso scoprire
El libro xe Ossero. Storia, immagini ricordi, de Franco Damiani di Vergada, e, se a qualchedun ghe pol interessar, domani ale 17.45 ghe sarà un'altra presentazion nel Auditorium dela Allianz (ex L.A.)Zigolo ha scritto:un mio caro amico - che fra l'altro proprio domenica prossima presenterà il suo libro su Ossero