AdlerTS ha scritto:babatriestina ha scritto:Go zercado de meter anche roba che ga somiglianze o dissomiglianze con Trieste.
Effetivamente ga più de Muja che de Trieste.
Mi la differenza che me ga colpido, confrontando col centro storico de Trieste, xe la quantità de palazzi e decorazioni del Cinque/sei e settecento, mentre che a Trieste nel cinque e seicento poco i fazeva, se no I Gesuiti ( savemo che a Trieste el Cinquecento iera propio miseria). Po la quantità de palazzotti nobiliari più bei de i nostri delle nostre casade, come a dir che nel Settecento i Capodistriani fazeva i nobili, e i triestini fazeva i mercanti e fazeva i bori!
( confrontar la fontana Da Ponte con quela dei continenti, anche se le xe distanti de uno/due secoli..)
Comuni con Trieste, certe finestre de ferro battudo, certe facciate de cese simili alla nostra del Rosario, i panduri sulle porte... più simili a Muja le cese, le decorazioni gotiche, i leoni veneziani.. e pien, a Capodistria, de tanti tanti stemmi nobiliari su tute le case, saria de conosserli, a volte xe stemmi de nobili famiglie veneziane, altre volte xe quele dei nobili capodistriani.
Ovvio xe anche altre lapidii, se volè li zonto, dele lotte del XIX secolo, bel un de piera dedicado ai volontari ( ovviamente de parte repubblicana) dela guerra de Spagna.