nanaia ha scritto:per dir la verità xe za un poco de tempo che go notado sta caratteristica del nostro Piccolo: i pubblica le robe del giorno prima (cioè zà sentide al regional del giorno avanti).
questo xe ormai una caratteristica de tuti i giornai, per le notizie: ala sera i dà le notizie in TV e el giorno dopo la mattina se le legi, magari con qualche comento in più, sui giornai. questo perchè me par che no esisti più el giornalista che va a lavorar la sera al giornal, i lavora cola calma de giorno, me par.
Se po una notizia xe assai importante, alora i dà per scontado che tuti la gabi vista in TV e la mattina dopo i posta solo i commenti.
Cioè el giornal ormai ga come premessa sottintesa che la gente gabi za vardado la television la sera prima.
Tipico xe i spettacoli teatrali: una volta, la sera iera una prima al Verdi e la mattina dopo te leggevi el commento ( de Vittorio Tranquilli, che magari gaveva visto la prova general, po andava in teatro i primi do atti, a metà spettacolo andava via, scriveva el pezzo per el Piccolo e po andava a dormir). Adesso la sera xe el spettacolo e magari el critico lo vedi, po el va a dormir, la mattina dopo cola calma el scrivi el pezzo e el giorno dopo te trovi la critica sul giornal.