Dal mio cugino triestin-vagabondo go ricevù
Budapest - Palazzo reale

Dovessi esserbabatriestina ha scritto: chissà chi che iera o forsi xe ancora el sior a caval al ingresso?
Te saverò dir e mostrar quando gaverò guardade tute le foto. Me par che ghe nexe più de 200!babatriestina ha scritto: e un particolar de l'ingresso: notar le colonne corinzie e chissà chi che iera o forsi xe ancora el sior a caval al ingresso?
No so se tuti sa che, guardando el retro dela cartolina se pol capir se la xe dei primi del Novecento. Prima tuto el spazio serviva per l'indirizo. Per questo la gente doveva scriver sul davanti dela cartolina. Nel 1904 (o 1902, no me ricordo mai la data giusta) xe stada una Convenzione Postale Internazionale che ga stabilido che bisognava lassar un spazio anche per i messagi.babatriestina ha scritto:intanto zonto la mia version de quella foto, una cartolina che no savessi datar, se de prima dela guerra o poco dpo:
Alora la xe de dopo del 1904, ma no tanto dopo. Credo che no ghe sia una data esatta per quando che i ga comincià a divider esattamente a metà el spazio e comunque qualche cartolina con solo el posto per l'indirizo xe stada publicada anche dopo del 1904.babatriestina ha scritto:queste ga la division a due terzi.
Me associo anche mi ai complimenti. Sopratuto la prima foto xe assai bela. Te ghe podessi domandar come che el ga fato per far vignir le luci a stela? Con le vecie reflex se usava un filtro aposito, con le digitali no so.Nona Picia ha scritto:Mio cugin me ga dito che el principe Eugenio xe sempre la davanti al Palzzo reale che nol ga fotografà perchè iera la festa del vino e iera tuto pien de bancherele. El ga fato solo el principe che xe tra l'altro sepolto in S.Stefano.
Foto seguiranno.
NB: el ringrazia Adler ebabats per i complimenti.
Mio cugin ringrazia ancora.serlilian ha scritto:[quote="Nona Picia
Me associo anche mi ai complimenti. Sopratuto la prima foto xe assai bela. Te ghe podessi domandar come che el ga fato per far vignir le luci a stela? Con le vecie reflex se usava un filtro aposito, con le digitali no so.