Foto de sototera
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Foto de sototera
Eco alcune bele foto che iera presenti nela galeria fotografica de Trieste Mia.
- Allegati
Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera
[S. Quasimodo]
ed è subito sera
[S. Quasimodo]
Questa xe una foto dela spedizion all'Antro del Corchia (Toscana) fata dala Società Adriatica di Scienze nel 1970. Una parte dele persone presenti nela foto fa parte de un altra società speleologica che se gaveva incontrado per caso nela cavità (l'esplorazion durava più giorni).
Ognuno sta solo sul cuor della terra
ed è subito sera
[S. Quasimodo]
ed è subito sera
[S. Quasimodo]
- babatriestina
- Senator
ma senza flash se pol???AdlerTS ha scritto:Co' te va a Postumia o San Canzian xe proibido fotografar col flash

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Re: Foto de sototera
Caro rofizai,
mio fradel, più vecio de mi, apassionà de speleologia, dal 1942 in avanti el me ga strassinà par tutte le grote nei dintorni de Trieste. Ierimo sempre con la sezione gite del DIMM. Per far fotografie, lu che iera chimico, se fazeva de solo la polverina con una picola micia. E dopo ancora l'autoscato. Ierimo parfina a Bolunz in veljka jama, che per andar drento te dovevi andar a gato. Le foto xe 'ssai bele. Grazie.
mio fradel, più vecio de mi, apassionà de speleologia, dal 1942 in avanti el me ga strassinà par tutte le grote nei dintorni de Trieste. Ierimo sempre con la sezione gite del DIMM. Per far fotografie, lu che iera chimico, se fazeva de solo la polverina con una picola micia. E dopo ancora l'autoscato. Ierimo parfina a Bolunz in veljka jama, che per andar drento te dovevi andar a gato. Le foto xe 'ssai bele. Grazie.
- babatriestina
- Senator
Un per de foto de una grotta facilmente accessibile, la xe però oltreconfin, sula strada de Fiume, verso Racizze ( xe più facile de scriver che Račice) e la xe nota come Jabcina: ne ga accompagnado el prof Elio Polli, che conossi el Carso come le sue scarsele
l'ingresso

la discesa, basta star attenti

non gavevimo attrezzature nè illuminazioni se non piccole lampadine frontali, per cui gavemo fatto quel che se podeva, anche col flash
tuto comincia con una ioza

l'ingresso

la discesa, basta star attenti

non gavevimo attrezzature nè illuminazioni se non piccole lampadine frontali, per cui gavemo fatto quel che se podeva, anche col flash
tuto comincia con una ioza

- babatriestina
- Senator

col scuro, l macchinetta fazeva fadiga a metter a fogo col autofocus e pochi gaveva le reflex o el treppiede
- babatriestina
- Senator

interessanti i colori più o meno bianchi e rossicci

niente fango! no piovi da mesi..
e sul fondo una colonia de piccoli piccoli pipistrellini ( 3 centimetri, diria) dormiva a testa in zo e no ga reagido gnanca al flash!

verso l'uscita , delle farfalle grigiastre