El
sentiero n 10, che va de
S Croce a
Samatorza, po al
San Leonardo e po indrio per lo meno a
Tarnova Piccola, xe un dei sentieri adesso meno frequentai, ma ch e ga la caratteristica de metter in comunicazion el carso del coston col Carso interno. E no xe tanto semplice, perchè ghe xe de attraversar l'autostrada: i sottopassaggi xe pochi e sfruttai de più de un sentiero. Po de solito la gente fin ai paesetti del Carso central va in macchina.. el bel de andar de un paese al altro xe col autobus, che se monta de una parte e se torna de l'altra... go fatto parecchie foto , per farve veder le caratteristiche varie de sto sentiero,che po oggi go percorso non completamente. El sentiero xe de tanti anni, ma in certi punti el xe stado modificado per girar intorno a proprietà, strade.. no go incontrado quasi nissun che lo percorreva, e dir che xe una domenica de sol..
se lo ciol a Santa Croce, al altezza del centro, unpoco dopo la strada asfaltada per Bristie, con un segno su un albero e po sula casa vizin:

dopo un tratto più largo, el ciapa a sinistra ( ben segnado!) per raggiunger el sottopassaggio de l'autostrada

e con mia sorpresa, de l'ultima volta che ghe son passada, parechi anni fa, ghe go trovado dei murales che no me ga parso per gnente imbrattamenti, ma i me ga parso decorativi: cossa disè voi?
