ben, xe una figura de una donna che tien una crose, probabilmente la fede.
Ma no la xe in un edificio religioso, e gnanca in zimitero.
1 Dove la xe?
2 cossa la ghe fa e perchè la se trova su un edificio che no ga mai avudo usi religiosi?

ottimo suggerimento da chi non conosce l'ubicazione del bassorilievo e la sua storia curiosa: però non è una nobildonna ( a meno che non abbia servito come modella all'immagine) e non è la sua casa nativa, in effetti il bassorilievo è.. anteriore alla casa. Vero che su molte case triestine neoclassiche compaiono medaglioni con i ritratti dei padroni di casa.Elisa ha scritto:me preparo per ' na stangada....![]()
![]()
![]()
intrometto, lontanamente, una intuizione: rappresenta forse una donna illustre, o nobildonna, o donna che ha fatto spicco per umiltà, esemplarità o una suora.
Il posto: il bassorilievo potrebbe essere eseguito sulla casa nativa della donna.
No la xe in Piazza Granda, ma no tanto lontan, la xe sui muri de un "palazzo" adibido non a ragioni politiche ma el ga cambiado un per de volte destinazion, chissà che chi che la ga messa là no gabi pensado come ti a sta idea de protegger i naviganti..LELA ha scritto:Vojo provar anca mi, anca se son sicura de capelar in pìen: la se trova in Piaza Granda, su un dei muri de qualche "palazzo" adibido a ragioni politiche e/o di governabilità e 'stà là a proteggere i naviganti, visto che la varda verso el mar, come che gà dito Adler e gà confermado babaTS.
.
messo a posto...gitriolo ha scritto:Scusate ho fatto degli errori di utilizzo del sistema che non si ripeteranno.
Grazie
allora:gitriolo ha scritto:Scondo me si trova su quel palazzo che una volta fu il primo albergo in Italia con fognature e dove soggiornò il figlio di Giuseppe Garibaldi. Giusto?
Mi no la go girada, iera due domande:LELA ha scritto:Ma babaTS, no' val cusì! Ogni volta te ghe zonti un toco novo: cosa te vol far come che dìsi la tua firma?!?![]()
.
Mi no' intendevo quel babaTS, xe ovio che el quesito el xe 'ncora verto!babatriestina ha scritto:Mi no la go girada, iera due domande:LELA ha scritto:Ma babaTS, no' val cusì! Ogni volta te ghe zonti un toco novo: cosa te vol far come che dìsi la tua firma?!?![]()
.
1 dove le xe? e gavemo visto al ex de la Ville
2 come mai le xe su una facciata de albergo?![]()
e qua xe ancora averto el quesito![]()
![]()
![]()