ciapeve intanto questa

La xe, la xe, come un museo!LELA ha scritto:
La tua casa, podendoghe vardar depertuto, penso che la sìa squasi un museo con un nome n' ben identificabile parché se ghe pol trovar de tuto e de più!
Ri-ciau serlilian,serlilian ha scritto:Anche a casa mia xe de tuto, ma, più che un museo, se podessi dir che xe come un negozio de strazariol del gheto.
Purtroppo no son mai stada capace de tignir le robe in ordine, ma nel mio "caos organizado" fina a qualche anno fa trovavo quel che zercavo. Adesso no più. Le robe se ga acumulado tropo.
Ogni tanto me decido e porto sachi de vestiti, che no me va più su, nele campane per la racolta dei vestiti usadi. Ma el resto me xe assai difficile butarlo via, anche se no lo dopro più. Per mi xe impensabile butar via un libro, magari anche un romanzeto de pochi soldi. Se savessi a chi regalargheli, volentieri, ma butarli via... me pianzi el cuor. Go leto che i tibetani considera sacri i libri, anche quei che no riguarda argomenti religiosi, perchè in Tibet iera poche risorse e, per far la carta, a man, ghe voleva soldi e tempo. Se credessi nela reincarnazion, podessi pensar de esser stada tibetana, in qualche vita precedente.
Chi che va a trovarla dovessi pagar l'ingresso.Nona Picia ha scritto:La xe, la xe, come un museo!LELA ha scritto:
La tua casa, podendoghe vardar depertuto, penso che la sìa squasi un museo con un nome n' ben identificabile parché se ghe pol trovar de tuto e de più!
Mi go avudo una reazion al troppo qualche anno fa, e de alora go cominciado a eliminar, ma mai butar via! co vado in casa de amici, ogni tanto me sento a casa, perchè trovo, qualcossa che iera de mi! un giorno a casa de una mia cugina, me gavevo completamente dimenticado che la gaveva un portavestiti de mia nona! e po go cominciado a deventar ordinada, mi che iero el disordine perfetto, Ma xe bel, co se conossi el disordine e le sue leggi, se ariva a dominarlo per un poco.serlilian ha scritto: Purtroppo no son mai stada capace de tignir le robe in ordine, ma nel mio "caos organizado" fina a qualche anno fa trovavo quel che zercavo. Adesso no più. Le robe se ga acumulado tropo.
. Per mi xe impensabile butar via un libro, magari anche un romanzeto de pochi soldi. Se savessi a chi regalargheli, volentieri, ma butarli via... me pianzi el cuor.
in realtà qualche toco stago pensando de regalarghelo per bon a qualche museo civico... no ste pensar adesso che go opere de arte de valor, xe solo roba de casa che col tempo de vecia xe deventada antica!sum culex ha scritto:Chi che va a trovarla dovessi pagar l'ingresso.Nona Picia ha scritto: La xe, la xe, come un museo!
Mi nona picia semo andai una volta a casa sua e xè de quel giorno che go in mente che chi che va là de ela dovessi pagara l'ingrasso,
Volentieri, ma a quala per esempio?Nona Picia ha scritto:Perchè no te ghe regali i libri a qualche biblioteca?
Bonanote babaTS, me racomando prima de dar via qualcosa, speta almeno che rivo mi 'stò istà, cusì poso vederla e, se del caso, pagarò ben volentieri anca el "bilieto" come che disi Sum.babatriestina ha scritto:in realtà qualche toco stago pensando de regalarghelo per bon a qualche museo civico... no ste pensar adesso che go opere de arte de valor, xe solo roba de casa che col tempo de vecia xe deventada antica!sum culex ha scritto:Chi che va a trovarla dovessi pagar l'ingresso.Nona Picia ha scritto: La xe, la xe, come un museo!
Mi nona picia semo andai una volta a casa sua e xè de quel giorno che go in mente che chi che va là de ela dovessi pagara l'ingrasso,