Una veceta va del dotor; lu la visita e el ghe fa: Signora, no xè gnente de grave, la ga solo el cuor un poco stanco, la cioghi ste pirole due volte al giorno e me racomando, la stia in assoluto riposo: no far nissun lavor de casa, nissun sforzo e sopratuto no far scale e fra 15 giorni la torni de mi. La veceta se atien scrupolosamente ale prescrizioni e dopo 15 giorni la torna del dotor che la visita de novo con cura (per conto mio no doveva esser un dotor dell'ASL) e el ghe disi: Signora, xè tuto a posto. vedo che el cuor sta assai meio. Adesso la pol cominciar a far i sui lavori de casa ma assai con calma senza sfadigarse tropo e la pol anche cominciar a far le scale, pian pian, un scalin ala volta. Grazie dotor - rispondi la veceta - che contenta che son sopratuto perche posso far de novo le scale. E el dotor meravigliado: come mai la xè cussì contenta de poder far le scale? E la veceta: La sa dotor me iera cussì fadigoso tornar a casa rampigandome per la gorna!

Se la ve piasi ridè se no la ve ga piasso ride lostesso, se la conosssevi za idem. Xè una storiella piuttosto vecia, la gavevo contada per radio stereo, de bona memoria, circa 25 ani fa.
Ciao
sum culex