sono piccolo ma crescero ha scritto:
Ah sti profesori de matematica, no i se smentisi mai!
se guardo ben la piantina come che te la ga postada, via Rossini divergi un fiadin, xe solo quele parallele fra de lore che xe indifferenti. Se la cartina xe esatta, e se le linee delle saline iera stade tirade suso ben, perchè xe su de quele che le xe stade fatte.
Mi però, che el Borgo teresian lo giro spesso a pie, tegneria conto anche de alcuni fattori pratici, che me daria suggerimenti per la più curta nel senso della
brachistocrona, cioè quela che se fa prima come tempo, e in sto caso credo che vadi tegnudo conto de quanti semafori che ghe xe nei percorsi, de quanto che dura el rosso per i pedoni, se ghe xe attraversamenti alternativi senza semaforo : tanto per dir, le vie non de scorrimento veloce del Borgo teresian se attraversa più facile che quele a scorrimento,che xe sempre piene de macchine, per no parlar de eventuali zone pedonali che dovessi esser più svelte de percorrer.
No voio tirar fora formule che me par de ricordar de un tempo lontan.. ma no escludessi che certe "passeggiate casuali" compari anche in qualche videozogo.
E po qualche forumista, guardando la tua cartina, podessi considerar che zerte vie, con simpatici localini , podessi esser più longhe de percorrer se se se ferma a bever un caffè, un calicetto a a magnar un rebechin.
