Un saluto a tuti voi.
Qualchedun de voi ga mai seguì, penso proprio de si, i spetacoli de questa compagnia???
In genaio 2010 i ga meso in scena un novo lavor, se trata de "Roian, un prete, una storia", la storia del mitico prete de Roian don Jurica. I me disi che i atori xe sai bravi e tra tuti ghe ne xe uno che se ciama Ciso Bolis.
Se savè qualche cosa dela compagnia, dei spetacoli che i fa e dove. Adesso me ga incurisido sto famoso Don Jurica de Roian, ghe domanderò a mio papà he abitava in Via Udine. Anche se qualchedun sa de don Jurica, me fa un favor.
Saluti Mima
Compagnia Teatrale Dialettale "I Zercanome"
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- babatriestina
- Senator
Re: Compagnia Teatrale Dialettale "I Zercanome"
ti ho risposto dove ne parlavi, e come vedi il pezzo teatrale è del 1994
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
stemo atenti a pronunciar bene el nome de la compagnia teatrale....
saluti
saluti
- babatriestina
- Senator
perchè se no xe facile che i ghe ne trovi tanti? o tante?VetRitter ha scritto:stemo atenti a pronunciar bene el nome de la compagnia teatrale....
saluti
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
al giorno d'ogi credo sia pien de tuti e due i generi.. scuseme el pesimismo.. e l'OT.
saluti
ed esclusi i frequentatori de sto Forum, sia ben chiaro, no voio ofender nisun.. solo per rider.
saluti
ed esclusi i frequentatori de sto Forum, sia ben chiaro, no voio ofender nisun.. solo per rider.