Altri tram
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- AdlerTS
- Cavalier del forum
Altri tram
I tram, ben o mal, xe rimasti credo fino ai anni 60 del 900.
qualchidun se ricorda el "sbrufador" ?
Iera adibido a pulizia delle strade e i lo fazeva girar sui binari dei tram de linea.
qualchidun se ricorda el "sbrufador" ?
Iera adibido a pulizia delle strade e i lo fazeva girar sui binari dei tram de linea.
Ultima modifica di AdlerTS il mar 9 mag 2006, 22:29, modificato 1 volta in totale.
- babatriestina
- Senator
- Nona Picia
- Cavalier del forum
Mi me ricordo che co dormivo de mia cugina in via Giulia al N° 26, co el tram pasava de note,(bei tempi!) se scassava anche i leti come che fussi un teremoto.babatriestina ha scritto:Mi quel che me ricordo xe che mama e le sua amiche diseva che solo che a Trieste i tram doveva gaver le rode quadrate, che i fazeva tanto fracasso co i passava, efetivamente de matina mi, de picia, oltre le lastre sentivo benissimo co passava el primo tram in via Carducci.
Ciao ciao
- babatriestina
- Senator
..
no co la macchina, in compenso quando andavo a scola son cascado sule rive con el motorin. Roda davanti in sina e mi... a musada !
Seppellitemi vicino all'ippodromo cosi' io possa sentire l'ebbrezza della retta d'arrivo. (Charles "Hank" Bukowski)
- Nona Picia
- Cavalier del forum
Con la bora saria un poco dificile per i filobus,no te par? A meno che noi gabiBilbo ha scritto:a mi no i me ga domandà, altriementi gaveria dito che anche la filovia me andaria ben, sicuramente più silenziosa de un qualsiasi diesel.-
fato archeti o come che i se ciamava, più stabili de que de una volta. Ti no te se ricordi proprio niente de quando che te ieri picio?
Ciao ciao
Sul giornal de ogi xè la replica de Luccarini (colo groso dela Trieste Trasporti) circa l'ipotesi dei tram; el dixi che forsi el riva a portar quel de Opcina fina a Piazza Goldoni (massimo Barriera) e qualche altra picolezza(ma propio al massimo eh) perchè:
-costa tropo;
-i cantieri sarìa una rottura;
-xè crisi energetica nei paesi, cossa credè!!
-ghe volessi far una intricatissima rete aerea per i fili (ustia..e 100 anni fa come i ga fato? Jera tuti premi Nobel ante-litteram...
)
-i gaveria una sede "astrusa" dal resto della strada
;
-no servi perchè a Trieste no xè inquinamento;
- i dovessi esser sempre pieni de zente se no i va in perdita(nell'articolo a fianco xè scrito che i bus l'altro ano i ga fato 66 milioni de km con 380 milioni e roti de pasegeri trasportai..
;-D
;-D
....
.
...visto che me par sia el stesso che ga dito che no se pol gavèr i bus a gas perchè TS xè tuta in salita e i bus a gas no ghe riva, significa che se tignimo quei gabinetti de Bus a gasolio (e el petrolio a 62 dollari al barile
)
E dopo questa brilante manifestazion de una tipico ategiamento de NO SE POL triestino (da uno dei massimi dirigenti de una impresa locale tra l'altro) me vien un dubio: go leto un articolo del Pcoolo o el "decalogo del commesso triestin?

-costa tropo;
-i cantieri sarìa una rottura;
-xè crisi energetica nei paesi, cossa credè!!
-ghe volessi far una intricatissima rete aerea per i fili (ustia..e 100 anni fa come i ga fato? Jera tuti premi Nobel ante-litteram...

-i gaveria una sede "astrusa" dal resto della strada

-no servi perchè a Trieste no xè inquinamento;
- i dovessi esser sempre pieni de zente se no i va in perdita(nell'articolo a fianco xè scrito che i bus l'altro ano i ga fato 66 milioni de km con 380 milioni e roti de pasegeri trasportai..

.
...visto che me par sia el stesso che ga dito che no se pol gavèr i bus a gas perchè TS xè tuta in salita e i bus a gas no ghe riva, significa che se tignimo quei gabinetti de Bus a gasolio (e el petrolio a 62 dollari al barile

E dopo questa brilante manifestazion de una tipico ategiamento de NO SE POL triestino (da uno dei massimi dirigenti de una impresa locale tra l'altro) me vien un dubio: go leto un articolo del Pcoolo o el "decalogo del commesso triestin?

- AdlerTS
- Cavalier del forum
A parte tute le ragioni più o meno stupide dell'elenco, non saria mal el tram da Piaza Goldoni a Opcina, prolungado almeno fin la stazion delle FSTuco ha scritto:Sul giornal de ogi xè la replica de Luccarini (colo groso dela Trieste Trasporti) circa l'ipotesi dei tram; el dixi che forsi el riva a portar quel de Opcina fina a Piazza Goldoni (massimo Barriera) e qualche altra picolezza(ma propio al massimo eh)

- babatriestina
- Senator
e magari fin Sesana, nel 2007, che no sarà de bazilar sul confinAdlerTS ha scritto:A parte tute le ragioni più o meno stupide dell'elenco, non saria mal el tram da Piaza Goldoni a Opcina, prolungado almeno fin la stazion delle FSTuco ha scritto:Sul giornal de ogi xè la replica de Luccarini (colo groso dela Trieste Trasporti) circa l'ipotesi dei tram; el dixi che forsi el riva a portar quel de Opcina fina a Piazza Goldoni (massimo Barriera) e qualche altra picolezza(ma propio al massimo eh)

No volessi passar per el solito rompic...ni, ma me permeto de segnalarve che una roba xè slongar la linea fina a Piazza Goldoni (bela roba, tutto sommà), usando (e usurando) maggiormente le attuali vetture che, benchè ristruturade, le gà la sua bela età;
un altro xè crear un possibilissimo asse tramviario sulle direttrici Via Carducci-Via Mazzini-Rive (dove xè spazio e curve), con tram novi e economicamente validi (I Sirio della Ansaldo de 250 posti, cussì ghe demo el contentin ala Ansaldo che ne domanda 24 milioni de risarcimento per el Stream), una rimessa in Porto Vecio (per esempio, dove se pol pensar, dopo l'urbanizzazion, de ampliar el sevizio tramviario) creando posti de lavor per la costruzion e la gestion de tuta questa bela roba ...ma scusè, Luccarini gà dito che no se pol...se mejo che me svejo....semo a Trieste, mejo darghelà col trafico de auti....

un altro xè crear un possibilissimo asse tramviario sulle direttrici Via Carducci-Via Mazzini-Rive (dove xè spazio e curve), con tram novi e economicamente validi (I Sirio della Ansaldo de 250 posti, cussì ghe demo el contentin ala Ansaldo che ne domanda 24 milioni de risarcimento per el Stream), una rimessa in Porto Vecio (per esempio, dove se pol pensar, dopo l'urbanizzazion, de ampliar el sevizio tramviario) creando posti de lavor per la costruzion e la gestion de tuta questa bela roba ...ma scusè, Luccarini gà dito che no se pol...se mejo che me svejo....semo a Trieste, mejo darghelà col trafico de auti....

AdlerTS ha scritto:A parte tute le ragioni più o meno stupide dell'elenco, non saria mal el tram da Piaza Goldoni a Opcina, prolungado almeno fin la stazion delle FSTuco ha scritto:Sul giornal de ogi xè la replica de Luccarini (colo groso dela Trieste Trasporti) circa l'ipotesi dei tram; el dixi che forsi el riva a portar quel de Opcina fina a Piazza Goldoni (massimo Barriera) e qualche altra picolezza(ma propio al massimo eh)
...te scherzi? Bisogna far ALMENO un scambio tra Piazza Dalmazia e via Ghega...xè lavori, xè canteri de verzer...tropo, i triestini no soporta.....
Mi iero a Wien e go visto caroze vece e caroze nove che le coreva ben tute cuante ... adeso i me dira` che son nostalgico ma iero la` per lavor e no per mio gusto ... comuncue se funziona la` pol funzionar anche cua ... o no?
O forsi che cua de noi ghe xe caldo, umido, salsedine e bora che impedisi?
Ciau
Franco
O forsi che cua de noi ghe xe caldo, umido, salsedine e bora che impedisi?
Ciau
Franco
- babatriestina
- Senator
Go ciolto anca mi i tram viennesi, però go osservado, se no me sbaglio, che i comincia dal giro del Ring ( che noi no gavemo una circonvallazion del centro storico fata al posti dei muri butai zo) e va verso la preiferia. Come podessi esser un equivalente qua? ormai el borgo teresian xe anca lu centro storico.. de Barriera verso in fora? dela Stazion verso in fora? e in riva in su?ffdt ha scritto:Mi iero a Wien e go visto caroze vece e caroze nove che le coreva ben tute cuante ... adeso i me dira` che son nostalgico ma iero la` per lavor e no per mio gusto ... comuncue se funziona la` pol funzionar anche cua ... o no?
E come xe i tram milanesi? i passa per el centro o no? xe ancora tuti quei de una volta?
Inviato: Dom Mar 12, 2006 10:04 pm Oggetto:
--------------------------------------------------------------------------------
ffdt ha scritto:
Mi iero a Wien e go visto caroze vece e caroze nove che le coreva ben tute cuante ... adeso i me dira` che son nostalgico ma iero la` per lavor e no per mio gusto ... comuncue se funziona la` pol funzionar anche cua ... o no?
Go ciolto anca mi i tram viennesi, però go osservado, se no me sbaglio, che i comincia dal giro del Ring ( che noi no gavemo una circonvallazion del centro storico fata al posti dei muri butai zo) e va verso la preiferia
Vero, anche se Schottentor, snodo fondamentale dei Tram viennesi, xè all'interno del Ring (se te vol andar a Grienzing te va a ciòr el tram a Schottentor

Ma una "X" con assi Via Carducci-Piazza Goldoni-Via Mazzini - Rive (un brazo) e Porto Vecio (in futuro)-Via Mazzini -Piazza Goldoni-Barriera (altro Brazo, "allungabile su per viale D'Annunzio, forsi), questa sì che la posso imaginar...via più larghe, tuto in pianura, tiro via un certo numero de bus e meto tram....una zità "civile" e "Mitteleuropea" ghe dovessi pensàr...
meno rumor (per capirse, atualmente i binari vien struturai per esser ammortizadi, come i carei dei tram gà rivestimenti in gomma antirumor), meno spuza, diversa percezion del trafico.
A Milano i tram riva tranquilamente in centro a Piazza Cordusio, dove xè grossi capolinea de smistamento. I sfiora Piazza Duomo, slongandose per le strade maestre là intorno e andar verso le zone più esterne del centro.
La rete tranviaria xè stada ridimensionada (le strade picie xè anche a milano), ma gà conservà una ossatura robusta, che riva fina in estrema periferia. Gira mezzi novissimi come i Sirio e anche i veci tram.
A Napoli i sta ripristinando i tochi de linea dismessi. A Messina i gà una lunga arteria che fungi un poco de metropolitana de superficie. A Palermo a maggio de 'sto anno i comincia a lavorar per la propia prima linea de tram. A Sassari i gà squasi finì. A Cagliari me par che i tram gà zà comincià a viagiar. A Roma i sta ri-slongando quel che i gaveva tajà (e ghe costa). A Padova parti un sistema misto filobus-rotaia 'bastanza sperimentale della Alsthom (e i gà la magioranza dei bus a gas). A Treviso i gà dito "no se pol" ma i ghe gaveva proposto una specie de Stream. Noi gavemo i autobus a gasolio e a fisarmonica e una letera al giorno su "Segnalazioni" sulla pochezza del servizio.
Viva.