PIÈ DI GALLO
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
PIÈ DI GALLO
Iero in giardin a cior rosmarin e salvia per doman che (forsi) se magna galina ‘rosta. El prà iera pien de Winterling (pl.: Winterlinge). Par talian se disi Piè di gallo, nome scientifico: Eranthis hyemalis L. e fa parte dela familia dele Ranunculaceae, geofita rizomatosa. Xe un fior gialo che vien de inverno subito dopo i bucaneve, che ne go ancora qualchedun. Fa ben pai oci a veder ‘sti fiori.
- babatriestina
- Senator
Re: PIÈ DI GALLO
un pupoleto? mi so come chei xe ma voleria veder i tui.. spontanei o piantadi?
de mi poca roba perchè apena adesso riva un fià de sol.. ma se sta preparando tanti pici narcisi..
de mi poca roba perchè apena adesso riva un fià de sol.. ma se sta preparando tanti pici narcisi..
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Baba mia, bongiorno, bongiorno. Ti te vol saver tropo. Più de quel che so mi. Risposta: No so. Probabilmente i se ga seminà de soli. Pupoli? Domandime qualcosa de meno dificile. Mi go fato Piè di gallo in www.google.it e xe vignui fora i pupoli. Se te frachi el pupolo altre fotografie vien fora una zaia de foto, anca de parenti. Del fior, no mii.
Bon fine setimana a tuti.

Bon fine setimana a tuti.
- babatriestina
- Senator
sui libri de giardinaggio che go a casa ghe xe una zaia de pupoli. Mi volevo veder i tui.. e me domandavo se i xe spontanei dele nostre parti.. credo de no..
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)