2015_i_primi fiori
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- sum culex
- No montar in scagno
2015_i_primi fiori
Semo a fine genaio: xè spuntai i primi fiori dela Camelia. Adesso in marzo ghe ne xè spuntai altri, ma quei che go fotigrafà xè quei de genaio

- babatriestina
- Senator
Re: 2015_i_primi fiori
orpo, ma dove te la tien, che la mia xe in boccio de genaio ma no la se verzi?
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
- sum culex
- No montar in scagno
La xè in giardin soto l'agrifoglio e de fianco dela rede cola vida selvadiga.babatriestina ha scritto:orpo, ma dove te la tien, che la mia xe in boccio de genaio ma no la se verzi?
ciao
sum culex
- sum culex
- No montar in scagno

Dato che tuti due sti fiori xè zà stai messi i ani passai, go zercà de far qualche inqudratura più particolare per diferenziar almeno un poco cole foto prcedenti.
- sum culex
- No montar in scagno
Semo a fine marzo: xè fioridi i narcisi (tazzatta?) nani e precoci, tuti giali. Ve meto due foto per no ripeterme tropo coi narcisi messi in forum nei ani passai.

E questo xè quanto. Pena che rivo ve meto diverse foto de una Bromeliacea, la Virieseqa carinata, che go cipà de regalo un pochi de giorni fà per el mio compleano dei 72 ani. Cossa volè: son vecio e no rivo più a starghe drio a tante robe.....
ciao
sum culex
E questo xè quanto. Pena che rivo ve meto diverse foto de una Bromeliacea, la Virieseqa carinata, che go cipà de regalo un pochi de giorni fà per el mio compleano dei 72 ani. Cossa volè: son vecio e no rivo più a starghe drio a tante robe.....

ciao
sum culex
- babatriestina
- Senator
ogi no rivavo a ciapar i narcisi, la bora me li moveva troppo! ve meto un iris nano, de una serie de bulbi impiantai alcuni anni fa e che no me ricordavo de gaver..

ma col sol se sveia la natura..

ma col sol se sveia la natura..
- Nona Picia
- Cavalier del forum
Ciaooo Sum, no savevo che te ga fato 72 anni, pensavo che fussi qualchedun de più.......sum culex ha scritto: E questo xè quanto. Pena che rivo ve meto diverse foto de una Bromeliacea, la Virieseqa carinata, che go cipà de regalo un pochi de giorni fà per el mio compleano dei 72 ani. Cossa volè: son vecio e no rivo più a starghe drio a tante robe.....![]()
ciao
sum culex

Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
- sum culex
- No montar in scagno
Come che vedè, e qua xè la conferma, perdo colpi.sum culex ha scritto:Pena che rivo ve meto diverse foto de una Bromeliacea, la Virieseqa carinata, che go cipà de regalo un pochi de giorni fà per el mio compleano dei 72 ani. Cossa volè: son vecio e no rivo più a starghe drio a tante robe.....![]()
ciao
sum culex
Grave errore, che me sento in dover de coreger urgentemente: i mii ani no xè 72, bensì 76.
Perdoneme el sbaglio, ma la veciaia,,,,,,
ciao
sum culex
Nel tuo post del 9 marzo te scrivi che semo a fine marzo. Se xe vero 'lora dovaria rivarme de novo la pension.sum culex ha scritto: Semo a fine marzo: xè fioridi i narcisi (tazzatta?) nani e precoci, tuti giali. Ve meto due foto per no ripeterme tropo coi narcisi messi in forum nei ani passai.
E questo xè quanto. Pena che rivo ve meto diverse foto de una Bromeliacea, la Virieseqa carinata, che go cipà de regalo un pochi de giorni fà per el mio compleano dei 72 ani. Cossa volè: son vecio e no rivo più a starghe drio a tante robe.....![]()
ciao
sum culex

Ultima modifica di Ciancele il mar 10 mar 2015, 19:45, modificato 1 volta in totale.
- babatriestina
- Senator
Ma no, te hga solo batudo mal el tasto!!
e mi disevo ara ti che no savevo i sui anni... no tanti..

Se savesi che funziona bataria anca mi mal el tasto.babatriestina ha scritto: Ma no, te ga solo batudo mal el tasto!!![]()

e xe spuntade anche le margherite sul nostro Carso....la foto la go fatta l'altra settimana
- Allegati
-
- Monte Cocusso 09-03-2015 (15).JPG (45.07 KiB) Visto 3057 volte
- Nona Picia
- Cavalier del forum
bela la margherita!
Ciao ciao
"MADRE TERESA"
"MADRE TERESA"