Tombini de Trieste
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Tombini de Trieste
...anche questo fa parte dela storia dela cita`....no xe un argomento "elegante", ma pur sempre i ogeti in question ga una sua utilita` 

- babatriestina
- Senator
- babatriestina
- Senator
Ve dirò, volevo propio far un comento più general su quel che go imparado frequentando sti forum: a vardarme intorno con altri oci, a notar tante robe che co se ghe passava davanti no se gnanca notava, a ricavar informazioni dele robe più pice, a renderme conto che roba che me pareva che xe sempre là magari la sta per sparir, xe quasi una meditazion zen...
el bel xe che mi stamattina anca vardavo i tombini e disevo.. epur se li podessi fotografar..
el bel xe che mi stamattina anca vardavo i tombini e disevo.. epur se li podessi fotografar..
Varda che ghe vol fantasia a fotografar i tombini e no xe strano che nissun che gaveva pensado prima. Anca mi me capita in sti giorni a vardarme intorno le robe bele o solo strane de fotografar. Anca qua xe rivada la primavera e me piaseria meter qualche foto anca mi. Magari useria el salotin e se dopo le foto le xe tropo OT, magari le sbatemo de qualche altra parte 

Granzo, te ga fato un bel lavor. Me spiego meio per no lasar el complimento semplice e sterile.
Personalmente sta serie de foto la vedo in due modi:
1 - La curiosità de veder come l'omo fazeva e fa le robe in giro per el mondo, qualcossa come "cussi camina l'umanità", xe sempre interesante de veder le particolarità de un logo, in sto caso la nostra cità.
2 - Anche se semplici tombini, ste foto ne porta a rifleter su l'importanza che ga qualsiasi toco dela cità. Apunto come diseva Baba, te va in giro e te la vardi con altri oci, con curiosità, con voia de scrutar ogni angolin che mai te se gavevi sognado de vardar.
Fabio
Personalmente sta serie de foto la vedo in due modi:
1 - La curiosità de veder come l'omo fazeva e fa le robe in giro per el mondo, qualcossa come "cussi camina l'umanità", xe sempre interesante de veder le particolarità de un logo, in sto caso la nostra cità.
2 - Anche se semplici tombini, ste foto ne porta a rifleter su l'importanza che ga qualsiasi toco dela cità. Apunto come diseva Baba, te va in giro e te la vardi con altri oci, con curiosità, con voia de scrutar ogni angolin che mai te se gavevi sognado de vardar.
Fabio
- Nona Picia
- Cavalier del forum