El cinque magio

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Capuzi garbi

El cinque magio

Messaggio da Capuzi garbi »

Ei fu. Siccome immobile, dato il mortal sospiro,
stette la spoglia immemore orba di tanto spiro,
cosi` percossa, attonita la terra al nunzio sta,
muta pensando all'ultima ora dell'uom fatale;
ne sa quando una simile ombra di pie` mortale
la sua cruenta polvere a calpestar verra`........

El zinque magio 1821, al'isola de San'Elena, moriva Napoleone Bonaparte.

El Manzoni ghe dedicava questa ode alla sua memoria.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41547
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

E pensar che la moglie iera za sistemada con Neipperg, che, co el povero Napoleon xe morto, a Parma no i saveva come scriver, e ala fin i ga scritto E' morto il serenissimo consorte della Duchessa di Parma , o qualcossa cussì... e la se ga subito risposado uficialmente, za la gaveva un per de fie za fate col suo novo partner...e po la se ga ciolto anca un terzo marì..
( per la poesia, mi la gavevo imparada recitada molto teatralmente de Gassman- ma in realtà me ricordavo sopratutto una parodia che girava fra noi mulette dele medie :-D :wink: )

Conclusione ( a memoria):

Bella immortal! benefica
fede ai trionfi avvezza!
Scrivi ancor questo allegrati
che più superba altezza
al disonor del Golgota
giammai non si chinò

Tu dalle stanche ceneri
sperdi ogni ria parola
il Dio che atterra e suscita
che affanna e che consola
sulla deserta coltrice
accanto a lui posò

( istesso iera un pochetin retorico, no?)

go visto in biblioteca che esisti un Memoriale di s Elena e un Contromemoriale di S Elena - per i appassionati del personaggio
Ben, ve metto una foto, dei!
Immagine


Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

babatriestina ha scritto:E pensar che la moglie iera za sistemada con Neipperg, che, co el povero Napoleon xe morto, a Parma no i saveva come scriver, e ala fin i ga scritto E' morto il serenissimo consorte della Duchessa di Parma , o qualcossa cussì... e la se ga subito risposado uficialmente, za la gaveva un per de fie za fate col suo novo partner...e po la se ga ciolto anca un terzo marì..
Povero Napoleon! Becco anche prima de morir. Imagino che Gasmann gavessi recita` benisimo la poesia. Belisima anche al fotografia. Grazie.

Mi infati gavevo sempre avu` una forte amirazion per lui. Va ben, la fama ghe gaveva dado un poco (anche bastanza) ala testa ma el gaveva porta in Europa le nove idee portade ala luce dala rivoluzion del 1779, e grazie a quei principi liberali, tuto el continente, eventualmente, se liberera` dei opresori.

CG


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41547
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

A mi nol me iera ssai simpatico: el ga esportado la rivoluzion ma dopo un poco el iera più autocratico dei re, el ga impiantado la moglie per ciorse una più giovine e nova e de meo famiglia che po lo ga fato beco come la prima, el ga fato guerre per la "grandeur" e el ga fato morir tanti de quei giovini...


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Mi me ga sempre parso che el fussi un imperialista...


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41547
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Tirabaralla ha scritto:Mi me ga sempre parso che el fussi un imperialista...
un imperator-imperialista :-D :-D :-D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41547
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

PS: savevi che co el studiava ala scola de artiglieria el iera appassionado de matematica? esisti un teorema de geometria che el ga dimostrado lu e che se ciama el teorema de Napoleone :-D
( iera su una rivista de matematica, Archimede, ma no me ricordo el contenuto del teorema)


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Mi no gavevo idea :P


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:( :( Ma chi jera sto "Povero Napoleone"? Nella nostra storia pare che jera un picolo dalla Corsica che voleva conquistare anche la Russa, e come qualchedun dopo di lui, xe sta sconfitta` dall'inverno Russo. Poi el ga incontra gli Inglesi!!!!!!!. Fine della storia!!! :( :( E in quel epoca non c'erano gli Americani. Thank Heavens!! Cussi non ti pol scaricare i vostri odii sugli Anglo-Americani. Soltanto su di noi. Ma noi ti perdono, perche semo oggi pacifisti e toleranti e benevoli. Jera l'Italia in quel epoca? O jera ancora sotto gli Etruschi?? :-D :-D :-D
Soltanto un witz, cari amici miei, per farti saver che finalmente go ritrova meta dal servizio del mio PC, e come meio, che prenderti in giro sto Sabato sera.l ---- Va ben, gavemo avu anche un po di aiuto dai Prussiani. Che non ti digo.
Larry (l'agnello con lo Scotch on the rocks in un man e la tastiera sotto l'altra) :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Larry ha scritto:.....Nella nostra storia pare che jera un picolo dalla Corsica che voleva conquistare anche la Russia, e come qualchedun dopo di lui, xe sta sconfitta` dall'inverno Russo. Poi el ga incontra gli Inglesi!!!!!!!. Fine della storia!!! ......
Larry (l'agnello con lo Scotch on the rocks in un man e la tastiera sotto l'altra) :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Ain't it incredible how Napoleon met his Waterloo at Waterloo? :lol: :lol: :lol:

CG


refolo

el cinque maggio

Messaggio da refolo »

come on! Larry...........

Non parlar mal dei tui cugini! 80% dei Americani nel Virginia xe tutti de razza Scozzese, domandighe qualche cossa A Tom Cohoon...HA!!HA!!

Maria aka Refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41547
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Larry ha scritto: :( Ma chi jera sto "Povero Napoleone"? Nella nostra storia pare che jera un picolo dalla Corsica che voleva conquistare anche la Russa, e come qualchedun dopo di lui, xe sta sconfitta` dall'inverno Russo. Poi el ga incontra gli Inglesi!!!!!!!. Fine della storia!!!
solo che dopo?? :-D :-D

.
Larry ha scritto: Jera l'Italia in quel epoca? O jera ancora sotto gli Etruschi?? :-D :-D :-D
el ga fato una Repubblica Cisalpina, un Regno d'Italia, e per farte contento anche un regno d'Etruria :-D
Larry ha scritto:Soltanto un witz, cari amici miei, per farti saver che finalmente go ritrova meta dal servizio del mio PC, e come meio, che prenderti in giro sto Sabato sera.l ---- Va ben, gavemo avu anche un po di aiuto dai Prussiani. Che non ti digo.
Se no rivava Bluecher al momento giusto... :-D
Larry
Larry ha scritto:(l'agnello con lo Scotch on the rocks in un man e la tastiera sotto l'altra) :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
e se vedi.. ciò, la gavè ancora con Napoleon de quela volta! :-D


refolo

el cinque maggio

Messaggio da refolo »

HEI!!!!! Larry

How that for an answer?????? a little bit of History doesn't hurt a soul!

Maria aka Refolo


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Tornando alla poesia de Manzoni, credo de poder dir che ga l'incipit più conossudo al mondo :-D . Alessandro sarà contento :wink:


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

no per camanilismo ma..."sta tento Larry..che qua dei Etruschi gavemo ciapà la "c" aspirada ma anche el caraterin!" :P
Etruschi rulz! ;)


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D :-D Tirabaralla, ti ga razon. E anche Refolo. Pero i miei cugini son tutti nella Canada - (aparte il Desert Rat che sta in California!!!). Almeno a me pare secondo quanto mi e stato detto nel passato e che ho scoperto (oppure non ancora scoperto) ricercando i miei antenati. Ancora sto sperando che trovo anche un italiano. Altrimenti come e` che amo cussi tanto l'Italia. Anche gli Etruscani da Firenze. Ma ora che sto a hasa mia dove fuori piove di nuovo che vol dir che non posso lavorar in zardin, go deciso di far una visita qui - anche perche stasera ze un programma in TV BBC che voglio veder che inizia alle 21 tempo nostro - KRAKATOA. Non xe nissun che frequenta sto forum che abita in Sicilia? Che pol dirci come xe di stare sotto un'eruzione dell'Etna? Mi go sofferto do terremoti nella mia vita ma ancora non un eruzione di vulcano. Non esiste nissuno/a? Nemmeno tu, Maria?
Per ora Ciao, Larry :-D :-D :-D


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:roll: :roll: WOW! Quel jera un drama! La storia dell'erruzione dell'isola di Krakatoa. Straordinaro!. Ma ti sai. La sta riformandosi e emerge di nuovo dal mare. Cussi, in sto mondo tanto insicruo, piena di vulcani, dove son sempre terremoti e disastri naturali, non xe nissun che pol dormir tranquille di notte. Specialmente loro che vivono in Australia, o Sicilia, o California. Pero, ora, credo che chiudo sta Domenica sera nel Forum e vaddo giu nel salotto per sintonizzarmi sul Canale 90 dal Hot Bird per guardare Napoli Internazionale e magari telefonare per chiedere una canzone napoletano da quella bella donna che canta. E adesso, avendovi fatto paura e disturbato la tua serata Domenicale, ti saluto e ti auguro buona notte e sogni di ?????????????????? magari oro!!!***??
Larry (l'agnello tanto gentile - and caring for his fellow-man and woman).


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
refolo

el cinque maggio

Messaggio da refolo »

Larry ,
Mia zia xe de Palermo , quindi niente da far col Etna, ma come tutte le disgrazie sia che Italiane e Mondiali, gavemo sempre messo paragon de quel che xe Monti-Laghi-Neve-Frane-e Dio sa' cossa ancora. (anche a Palermo ghe xe stado dei confronti).
Me ricordo che stavo cercando i mii cugini, un in Ancona e l'altro chissa' in che parte dell'Italia.
Subito xe vegnudo sto ....ciamemolo marremoto nell'Adriatico e i esperti ga' trova' fora che el centro sismico xe prorpio verso la costa de Ancona.
Ciamado epicentro.
Due anni dopo succedi a Salerno e a Pozzuoli (citta' natale della Sofia Loren) dopo un due mesi de novo el Vesuvio a Napoli! e cussi' via.
Xe delle sisme che continua interrotamente in certe regioni sia che in Italia che in altre parti del mondo.
Mi go' riscontra' un Marremoto (Tsunami) in Sri-Lanka durante el mio viaggio verso l'Australia, e te posso giurar che non ghe auguro nianche al mio piu' grande nemico.
Xe de metterse le man nei cavei, paura, e domande (come: cossa xe sta' el tuo peggior momento nella tua vita?) nianche i bombardamenti iera cussi' paurosi.
Mio papa' me ga' insegna' : ""Chi non credi in Dio che se metti in mezzo dell'Oceano"" e credo che nol iera un stupido, la ga' intivada per ben.
Ciao Maria aka Refolo


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Larry ha scritto: Anche gli Etruscani da Firenze. Ma ora che sto a hasa mia ... :-D
Ahahahah :) :clapping_213: :6:


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:oops: :oops: I love you too, Gianna. :oops: :oops:


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne

Torna a “El salotin”