semaforo e me par ch ei cavi vece sine
I ga messo cviaro sul Muro che no xe zona doganal ma NOSEPOL
eco mi imgaino i congressisti che viene e netra de là. perché no i disi che i vol riqualificar che se vedi ben el ingresso dle porto vecio che la Tripcovich scondi secondo lori?
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
questo xe per bon material del porto, cussì.. no xe tubi come che pensavo mi
i antichi magazzini.. mi gavessi sperado in un bel restauro che cussì i visitatori gavessi ammirado
Grandi segnai de attrevarsamento feroviario.. solo che le sine forsi xe, ma elc cancle se serado col lucheto
Arrivemo alla zona in lavor e restaurada
qua sarà el cuor del esof
a sinsitra la zona in lavor deòl novo Centro congressi. ma per bon sarà finiido sta estate?
e qua son nele peste. lato mar ( che doverò cior el bus) no xe marciapie e disi Pedoni dala'altra parte. solo che i pedoni no xe molto presi in considerazion e semo lontani centinaia de metri de semafori e zebre. ben bon spetando un poco go rivado a traversa e cussì la grande rotonda la go vista solo che de oltre la strada
Riattraverso dolo la Grande Rotonda e rivo a intraveder el viale coi alberi e lampioni ( col tele)
epo questo,s arà parcheggio? strada a 4 corsie per el parcheggio Bovedo?
finissi nel nulla la vecia giungla dei veci binari
Semo a fin gennaio.. vederemo come che sarà sta estate..
Esof 2020 è passato. Una settimana, 4500 possibili intervenuti, ma il virus ha ridimensionato l'"evento". 1000 partecipanti , tanti in collegamento internet. Ha me è sembrato un comune congresso come accadeva anni fa alla stazione marittima. Per noi triestini e comuni mortali, ha voluto significare solo la acquisizione di una nuova sala per congressi. Molto interessante invece le mostre didattiche in piazza Unità.
E anche questa sala per congressi mi sembra più che altro un contenitore. Il virus è una buona scusa per non avvitare le sedie al pavimento e mantenere una grande distanza tra i convenuti. Tutto molto disadorno. Una gestione affidata ad una associazione esterna al comune con un contratto pluriannuale e l'impegno contrattuale ad aprie le porte solo per quattro "eventi" annuali
Ho spostato qua dla Salotin " Buon Giorno" perché si parla dell'Esof, 4 giorni di cui forse pochi si sono accorti.. e adesso un reportage post esof che mostra in breve quel che è stato fatto, quel che resta da fare..
a farla breve:
1 fatto sto benedetto palacongressi: costituito da due corpo paralleli , lato lungo parallelo al mare, uniti da una passerella che ricorda vagamente il cavalcavia ferroviario ( voluto??)
2 fatte le strade che li circondano due viali paralleli collegati alla rotonda sche spezza viale Miramare fra il cavalcavia e Barcola e che dall'latro lato porta ai parcheggi esof. ora vuoti ( oltre ci sono i parcheggi Bo9vedo)
3 messi ancor atanti divisori che non segnano il porto franco ma solo le zone ancora disastrate ancorchè non più demaniali.
4 c'è un piccolo accesso al mare..