richiesta consigli
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
richiesta consigli
Ciao tosi,
so un padovan e so drìo organisare na visita ae vostre bea città. Dunque, semo un pulman, quindi na sinquantina de individui loschi (gnanca tanto dai.. qualche femena ghe xe) e so drìo sercare un buon postesìn dove magnare ben sensa dover vendare tute e vache.
Me so ze vardà intorno, l'antipastoteca tacà el casteo xe piena, sior rosa xe sarà, pepi non ga posto... me so informà par queo a marina de san giusto, la barca, dove ghe xe l'iiticoltura... me par bon.. cossa dixìo?
Gavì qualche altra proposta?
Grassie
Ah.. un parere suea me organissasion dea giornata: mattinata a Miramare e San Sabba.. magnemo.. e poi a pìè in centro (piassa unità d'italia, teatro romano, basiica e casteo de san giusto.. massa da caminare? da ore bastee?) ed infine giretto con tram de opicina fin a l'obelisco... mentre me sa che non go el tempo par i pessi dell'aquario..
Grassie ancora
Andrea
so un padovan e so drìo organisare na visita ae vostre bea città. Dunque, semo un pulman, quindi na sinquantina de individui loschi (gnanca tanto dai.. qualche femena ghe xe) e so drìo sercare un buon postesìn dove magnare ben sensa dover vendare tute e vache.
Me so ze vardà intorno, l'antipastoteca tacà el casteo xe piena, sior rosa xe sarà, pepi non ga posto... me so informà par queo a marina de san giusto, la barca, dove ghe xe l'iiticoltura... me par bon.. cossa dixìo?
Gavì qualche altra proposta?
Grassie
Ah.. un parere suea me organissasion dea giornata: mattinata a Miramare e San Sabba.. magnemo.. e poi a pìè in centro (piassa unità d'italia, teatro romano, basiica e casteo de san giusto.. massa da caminare? da ore bastee?) ed infine giretto con tram de opicina fin a l'obelisco... mentre me sa che non go el tempo par i pessi dell'aquario..
Grassie ancora
Andrea
Re: richiesta consigli
ciau belandysoon ha scritto:Ciao tosi,[...]

me sa che se parti` a pie de la` de 'l marina san giusto le ve basta giuste giuste ... per andar de 'l teatro roman fin su a san giusto ve consilio de pasar per la "scalinata delle medaglie d'oro" che la xe comoda e la ve porta a rente sia de i resti de una tore romana che i ga netado de recente sia de 'l arco de riccardoandysoon ha scritto:[...] piassa unità d'italia, teatro romano, basiica e casteo de san giusto.. massa da caminare? da ore bastee?[...]
el castel me sa che 'l xe ancora serado pero` pode` andar suxo in te 'l campanil che anca se no par el xe bastanza alto per rivar a cucar in te 'l castel

la baxilica la xe verta e anca se i ghe sta fazendo lavori per le luci i ga finido de restaurar i afreschi e se li vedi ben tuti cuanti

per mi ve convien magnar, montar in coriera e farve menar in piaza granda (unita` d'italia, pe' i moderni ;-D) e continue` a pie de la` ... par poca strada ma farla subito dopo pranzo forsi no ocori

e dopo feve vignir a cior de la coriera diretamente su a san giusto, che ghe xe un parchegio fato a posta, cusi` pode` andar comodi fin a la` de indove che parti 'l tram ... no so se xe lavori in cita` ma se 'l tram no 'l parti de 'l capolinea feve pur portar cuei 300 metri piu` in su, che xe un logo che se ciama "piazza scorcola" indove che pasa 'l autobus e la vostra coriera la pol fermarse per farve xmontar senza intrigar ... dopo la continua su per la stesa strada ("via commerciale") e la riva la` de 'l obelisco pronta per ingrumarve de novo

'l acuario el xe verto de matina (me par fin a la una) e podesi andarlo a vardar prima de andar a pranzo ;-D che tanto 'l xe a rente de 'l marina san giusto ... pero` in parco de miramar se pol perder anca tuta la giornada ... per farla in furia ma veder isteso cualcosa pode` farve molar de la coriera a grignan ("Porto di Grignano") e farve viginr a cior de l'altra parte, a miramar, indove che se ferma tute le coriere ... cusi` ve la fe` a pie (no xe sai longo), vede` 'l parco e pase` davanti de 'l castel senza dover andar avanti e indrio ... cusi` sparagne` un poco de tempo e pode` goderve meio cuel che vede`:-) e dopo pode` andar la` de la rixiera
intanto cuesto ... adeso te meto un per de piantine de le strade che fazesi mi

intanto cuesta ... voi rive` pasando per la costiera e ve ferme` a grignan (riva Massimiliano e Carlotta) dopo voi ande` a pie (strica rosa che go fato mi) per rivar fin a in parco de miramar
dopo ve fe la vostra caminadina fin a su la` de la catedral (ve sugeriso el percorso co' la strica rosa), varde` tuto cuel che piu` ve piaxi (tanto xe tuto la` a rente) e dopo ande` c'o la coriera la` de 'l tram ... punto "1" se xe tuto a posto e punto "2" se xe lavori
ah si ... me go dimenticado de la rixiera ... ma ben, cuela savere` trovarla anca soli, imagino
... no xe dificile
... caxo mai domanda pur 
mi, se dovesi menar a spaso cualchedun, fazesi cusi`
bona gita
Franco
ah si ... me go dimenticado de la rixiera ... ma ben, cuela savere` trovarla anca soli, imagino

mi, se dovesi menar a spaso cualchedun, fazesi cusi`

bona gita

Franco
Per magnar in grupo adeso no me ricordo (vado speso a cena fora, ma sempre in non più de 8-10 persone).
Per avere un bel ricordo de Trieste, semplificato al massimo, metterei:
1) arrivo in pullman dalla Costiera, con panorama indimenticabile su Trieste, il Golfo e l'Istria
2) sosta al Castello di Miramare (se aperto)
3) sosta in piazza Unità con due passi sulle rive
4) breve puntata al colle di San Giusto (Cattedrale, Castello, vista, ma dipende dal tempo a disposizione)
5) ritorno per la via Fabio Severo (più adatto al pullman della via Commerciale) con sosta all'Obelisco e altro panorame stupendo sulla città, il Golfo, L'Istria e il Carso
6) eventuale visita della Grotta Gigante presso il Borgo omonimo
La Risiera è piuttosto decentrata, dalla parte opposta della città, vicino allo stadio. Richiede una deviazione apposita.
Di più in poco tempo non credo si possa fare. Visita a musei e altro richiedono visite di più giorni.
Per avere un bel ricordo de Trieste, semplificato al massimo, metterei:
1) arrivo in pullman dalla Costiera, con panorama indimenticabile su Trieste, il Golfo e l'Istria
2) sosta al Castello di Miramare (se aperto)
3) sosta in piazza Unità con due passi sulle rive
4) breve puntata al colle di San Giusto (Cattedrale, Castello, vista, ma dipende dal tempo a disposizione)
5) ritorno per la via Fabio Severo (più adatto al pullman della via Commerciale) con sosta all'Obelisco e altro panorame stupendo sulla città, il Golfo, L'Istria e il Carso
6) eventuale visita della Grotta Gigante presso il Borgo omonimo
La Risiera è piuttosto decentrata, dalla parte opposta della città, vicino allo stadio. Richiede una deviazione apposita.
Di più in poco tempo non credo si possa fare. Visita a musei e altro richiedono visite di più giorni.
so anca mi, ma lori i gaveva za un programa fatorofizal ha scritto:[...] via Fabio Severo (più adatto al pullman della via Commerciale)[...]

Np se ga mai più savudo niente?
Per mi i sta ancora caminando.
No bastava una giornada per quel programa.
Mi una volta go portà un grupo de trentini in castel de Miramar, con un gireto nel parco, pranzo de Fabris e una caminada in centro, ciesa serbo-ortodossa, Canal, ciesa grega-ortodossa (semo passai davanti che i la stava verzindo e semo corsi dentro anche noi) e subito in silos a cior el bus.
Per mi i sta ancora caminando.

No bastava una giornada per quel programa.
Mi una volta go portà un grupo de trentini in castel de Miramar, con un gireto nel parco, pranzo de Fabris e una caminada in centro, ciesa serbo-ortodossa, Canal, ciesa grega-ortodossa (semo passai davanti che i la stava verzindo e semo corsi dentro anche noi) e subito in silos a cior el bus.
[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Buonasera a tuti,
A proposito de consili son curiosa de saver cossa pensé del Baffo de via Negrelli, i me ga tanto parlà de sto posto, molti ben, alcuni i dize che nol xe più quel de una volta, cussì son stada anche mi (una volta sola per ciò no go termini de paragon), go magnà ben e go riso come una mata.
Aspeto opinioni e ve auguro...bon apetito vista l'ora!
A proposito de consili son curiosa de saver cossa pensé del Baffo de via Negrelli, i me ga tanto parlà de sto posto, molti ben, alcuni i dize che nol xe più quel de una volta, cussì son stada anche mi (una volta sola per ciò no go termini de paragon), go magnà ben e go riso come una mata.
Aspeto opinioni e ve auguro...bon apetito vista l'ora!

- Nona Picia
- Cavalier del forum
Mi iero due volte parecchi anni fa per una cena sociale e per el matrimonio de qualchedun. Gavemo sempre magnà ben...
Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Allora semo in due, grazie della rispostaNona Picia ha scritto:Mi iero due volte parecchi anni fa per una cena sociale e per el matrimonio de qualchedun. Gavemo sempre magnà ben...